Megosztás
Az AIRe Linknek köszönhetően a technikus és az ügyfél ugyanazt a felületet látja egyidőben, így lehetővé téve a távolról történő támogatást és a hibák gyors elhárítását.
Az AIRe Link külön alkalmazást nem igénylő, böngésző alapú megoldásával a világ bármely pontján azonnal kiszolgálhatja ügyfeleit. Az elsőre sikeresen megoldott problémák arányának növelése révén vállalata az ügyfélszolgálat és a helyszínen nyújtott szolgáltatások terén a termelékenység és a nyereségesség új szintjére léphet, miközben növeli az ügyfélértéket (azt az értéket, amelyet az ügyfelek jelentenek vállalata számára) azáltal, hogy kevésbé van szükség a helyszíni kiszállásokra. A szolgáltató szervezeteket az üzleti háttérszervezetük folyamatosan arra ösztönzi, hogy csökkentsék a költségeket, fokozzák a hatékonyságot, és mindeközben gondoskodjanak az ügyfelek folyamatos elégedettségéről.
Ugyanakkor három fő globális szintű trend látszódik, amelyek hatással vannak arra, ahogyan a jövőben a gyártás és a szervizelés zajlani fog. Először is, a szakképzett jelöltek kínálata nem tud lépést tartani a gyártóipari munkahelyek számával; másodszor, egyre több gépet telepítenek távoli helyszíneken; harmadszor pedig az új technológiák egyre összetettebbé válnak. A szervizszolgáltatást nyújtó csapatok esetében a magas ügyfél-elégedettség kulcsfontosságú teljesítménymutatói a helyszíni kiszállás elkerülése és a problémák elsőre sikeres megoldása. A közelmúltbeli COVID-19 járvány szintén rávilágított, hogy fokozott szükség van a távmunkára és a távolról nyújtott támogatásra.
Összefoglalva tehát a szervizszolgáltatást nyújtó csapatoknak több munkát kell elvégezniük kevesebb erőforrással.
Innovatív eszközökkel, amelyek a megfelelő módon támogatják a szervizszolgáltatást nyújtó csapatokat, megoldhatóvá válik az is, ami lehetetlen feladatnak tűnt. Míg a legtöbb szervizszolgáltatást nyújtó csapat már jelenleg is használ hagyományos távoli támogatási eszközöket, köztük a Távoli Asztal (Remote Desktop) szolgáltatást (amely a Windows-asztal távvezérlését teszi lehetővé), a közelmúltban egy új típusú megoldás – az Instant Remote Visual Support, vagyis azonnali távoli vizuális támogatás – is létrejött.
A Konica Minolta „AIRe Link” elnevezésű azonnali távoli vizuális támogatási megoldásának lényege, hogy egy okostelefon, tablet vagy külső fényképezőgép segítségével a végfelhasználó – audiokommunikációval kiegészítve – élő videoüzenetben mutathatja meg a problémát egy tőle fizikailag távol lévő szervizmérnöknek. A vizuális navigációra szolgáló speciális eszközök – úgy, mint élő kurzor a videóban vagy grafikus megjegyzés egy pillanatfelvételben – célja, hogy a végfelhasználót vizuálisan végigvezesse a folyamaton.
A WebRTC-protokoll használata a legtöbb modern okostelefon esetében lehetővé teszi az azonnali távoli vizuális támogatási munkamenet futtatását a böngészőben, így a végfelhasználónak nem kell semmilyen alkalmazást telepítenie, illetve felhasználói fiókot létrehoznia. Pusztán csak rá kell kattintania a meghívót tartalmazó linkre, amelyet általában SMS-ben kap meg. Ezzel az innovatív távoli vizuális támogatási megoldással szó szerint a világon bárhol azonnali támogatást lehet nyújtani valakinek.
Az ügyfél a megszokott kommunikációs csatornák valamelyikén keresztül – általában telefonhívás vagy hibajegykezelő rendszer útján – bejelent egy problémát a Konica Minolta számára. A technikai támogatás ezután felajánlja, hogy elindít egy AIRe Link audio-vizuális munkamenetet a probléma távoli kivizsgálása érdekében.
A technikai támogatás SMS-üzenetben vagy e-mailben küld az ügyfélnek meghívót egy audiovizuális munkamenetre. Ezután az ügyfél egy okostelefonon vagy tableten a linkre kattintva csatlakozik a munkamenethez, és jóváhagyja, hogy a rendszer hozzáférjen az eszköze kamerájához és mikrofonjához. Nincs szükség semmilyen alkalmazásra, csak egy kompatibilis webes böngészőre.
Ezzel a megoldással a technikai támogatás látja, amit az ügyfél lát, és képes végignavigálni őt a probléma azonosításán és megoldásán. A munkamenet magában foglalhat hangi és képi kommunikációt, élő kurzort, pillanatfelvételekhez fűzött magyarázó szövegeket, akár dokumentummegosztást is az egyértelmű és hatékony kommunikáció érdekében.
Ha a problémát meg lehet oldani távolról, akkor a munkamenet befejeződik, és az információk opcionálisan eltárolhatók. Ezek az információk felhasználhatók az ismeretek és tapasztalatok gyarapítására és megosztására. Amennyiben a távoli diagnózis azt állapítja meg, hogy elengedhetetlen a helyszíni kiszállás, akkor a megszerzett információk segítenek a technikusnak felkészülni, és így elsőre sikeresen orvosolni a problémát.
A szerviztechnikusok számos alkalommal megerősítették, hogy tetszik neki az alkalmazás, leginkább annak egyszerű használata miatt.
A végfelhasználók nyitottak az AIRe Link használatára, és lenyűgözi őket ez az innovatív megoldás, amely segít megoldani a problémáikat.
Minimalizálja a szükségtelen helyszíni kiszállásokat Előfordult már, hogy ki kellett mennie egy ügyfélhez pusztán azért, hogy egy jelentéktelen ügyet megoldjon, vagy hogy rájöjjön, nincsenek Önnél a probléma megoldásához szükséges eszközök és alkatrészek? Az AIRe Link segítségével távolról megnézheti, hogy mi az ügyfelek problémája, és egyértelműen irányíthatja őket, hogy azt elsőre sikeresen orvosolják, vagy megszerezheti azokat az információkat, amelyekkel a helyszínen elsőre el lehet végezni a javítást.
Csökkentse a költségeket és javítsa az elégedettséget! Növekszik a távoli helyszíneken található berendezések száma és az erőforráshiány? Az ügyfélszolgálatra szánt költségvetés már így is szűkös? Az AIRe Link lehetővé teszi a csapatának, hogy javítsa a távolról, elsőre sikeresen megoldott problémák arányát, miközben biztosítja, hogy megfeleljenek az ügyfelek elvárásainak és túlteljesítsék a szolgáltatási szint megállapodásban vállaltakat.
Megszünteti a stresszt és javítja a termelést! Probléma van a géppel, amely konzultációt vagy szervizelést igényel a gyártó részéről? Az AIRe Link használatával távolról megoldhatja a problémát, vagy megoszthatja az összes részletet a szerviztechnikussal annak helyszíni kiszállása előtt, így a termelés gyorsabban helyreállhat.
Az AIRe Link egy felhőalapú megoldás, amelyet bármely alkalmazás telepítése nélkül is használhat mind a szervizszolgáltatást nyújtó csapat, mind pedig a végfelhasználó. Az AIRe Link munkamenet futtatásához mindkét félnek csatlakoznia kell az internethez valamely modern webes böngésző segítségével. Mivel a legtöbb esetben a végfelhasználó már eleve a kezében tartja az okostelefonját, amikor segítségkérés céljából telefonál, a vizuális támogatási munkamenet néhány másodpercen belül elindítható.
Nincs szükség kezdeti befektetésre. Csak egy okostelefon kell a használatához.
Egy kattintással elindítható a távoli segítségnyújtási munkamenet.
Nincs szükség alkalmazásra – csak egy WebRTC-kompatibilis böngészőre.
Stabil és biztonságos. Méretezhető bármilyen mennyiségű munkaterhelés kezelésére.
A segítségnyújtó munkatársnak és az ügyfélnek is csatlakoznia kell az internethez.
Az átlagos adatfogyasztás 20 MB/perc.
Automatizált minőség-szabályozásra kerül sor az internetkapcsolat alapján.
Mobilhálózaton (3G, 4G, LTE) keresztüli kapcsolat lehetséges.
Egy 1280x720 videó átlagos sávszélessége 300 KB/s.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, frissítse a cookie-beállításokat!