Beszerzéskezelő megoldások

KKV szektor

A MUNKAVÉGZÉS LEGYEN HATÉKONY ÉS ÉLVEZETES!


Költséghatékony, gyorsan telepíthető keretrendszerek révén elérhetővé tesszük a kis és középvállalkozások számára egyes szervezeti folyamataik digitalizálását, a manuális munka csökkentését, melyek egyben a munkahelyi idő megfelelő kihasználásához és dolgozói elégedettséghez vezetnek.

Ismerje meg Beszerzéskezelő megoldásunkat!

Beszerzéskezelő megoldások

Beszerzéskezelő megoldások

AZ ÖN VÁLLALATÁBAN IS SZEMBESÜLNEK AZ ALÁBBI KIHÍVÁSOK VALAMELYIKÉVEL?

   

   

Személyre szabási funkció ikonja
A beszerzések adatai, státuszok és felelősök továbbá az egyéb dokumentumok nehezen visszakereshetők, ami rengeteg időt vesz el a munkavállalóktól.  

 
Személyre szabási funkció ikonja
A papírmunka miatt a jóváhagyási folyamat sok időt vesz el, akár napokig is eltarthat, ami egyes munkafolyamatok elakadását eredményezheti.  

 
Személyre szabási funkció ikonja
A beszerzési igények leadása papíron és manuálisan történik, ezért azokat nyomon követni és visszakeresni rendkívül időigényes.

 
Személyre szabási funkció ikonja
A rendelt anyagok és termékek illetve az ezekhez tartozó kiadások csak a pénzügy által kódolt lista alapján mutathatók ki egy adott időszakra.



 

MEGOLDÁSUNK

 

Megoldásunk egy Microsoft 365 alapú beszerzéskezelő alkalmazás, mely kiválóan alkalmas a beszerzési igények adatainak és kapcsolódó dokumentumainak (megrendelések, szerződések) egy helyen történő nyilvántartására, megkönnyítve ezzel a visszakereshetőséget. Az elérhetőség jogosultság alapján szabályozható, ezáltal a bizalmas információk megfelelően kezelhetők, a hatályos GDPR szabályozás teljesmértékű betartása megoldott.

A rendszerben kezelt munkafolyamatok során beállíthatók státuszok, felelősök és automatizált jóváhagyási folyamatok, figyelmeztetések és értesítések, ezáltal a teljes folyamat könnyen és gyorsan nyomon követhető, továbbá ellenőrizhetők a kiadások.

 

JÓVÁHAGYÁSI FOLYAMAT

JÓVÁHAGYÁSI DÖNTÉSEK (KIMENETELEK)

AZONOSÍTÓSZÁM GENERÁLÁSA

ÉRTESÍTÉSEK

ÁRFOLYAMOK

FUNKCIONALITÁS

FUNKCIONALITÁS

ÜZLETI ÉRTÉKEK

ÜZLETI ÉRTÉKEK

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY


 

Gyorsan telepíthető és tanulható megoldásra van szüksége?

KOMPLEX, TELJESEN EGYEDILEG FEJLESZETETT RENDSZER

EGYSZERŰBB, EGYEDILEG FEJLESZTETT RENDSZER

KONICA MINOLTA KERETRENDSZER

Lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen kapcsolatba velünk!
Melyik megoldás iránt érdeklődik?:






Igen, hozzájárulok hogy
Hozzájárulás:

a Konica Minolta Magyarország Kft. személyre szabott ajánlatokkal megkereshessen és direkt marketing anyagot (ideértve az információs felméréseket, meghívókat, reklámokat, hírleveleket, szakmai és promóciós rendezvényeket, termék és szolgáltatás ismertetőket, sikertörténetek, akciókat stb.) küldhessen a Konica Minolta és a hozzátartozó, csoporton belüli cégekkel kapcsolatosan. A hozzájárulás bármikor önkéntesen és ingyenesen visszavonható az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.
Adatkezelés:*
Az Elküldés gombra kattintva hozzájárulok ahhoz, hogy a Konica Minolta Magyarország Kft. a fent megadott adataimat kapcsolatfelvétel céljából kezelje.
reCaptcha:*

A *-gal jelölt szövegmezők kitöltése kötelező!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, frissítse a cookie-beállításokat!