Beszerzéskezelő megoldások

KKV szektor

A MUNKAVÉGZÉS LEGYEN HATÉKONY ÉS ÉLVEZETES!


Költséghatékony, gyorsan telepíthető keretrendszerek révén elérhetővé tesszük a kis és középvállalkozások számára egyes szervezeti folyamataik digitalizálását, a manuális munka csökkentését, melyek egyben a munkahelyi idő megfelelő kihasználásához és dolgozói elégedettséghez vezetnek.

Ismerje meg Beszerzéskezelő megoldásunk funkcióit!

FUNKCIONALITÁS

   

   

Minőség funkció ikonja
Egyszerű, könnyen használható megoldás, amellyel a vállalat beszerzési igényei kezelhetők egy rendszerben, naprakészen.

 
Minőség funkció ikonja
A beszerzési igényekhez tartozó dokumentumok kezelése SharePoint Online fejlett dokumentumkezelési funkcióival.

 
Minőség funkció ikonja
„Microsoft 365” felhő alapú megoldásban készült, annak valamennyi előnyével (bárhonnan elérhető, 99,9%-os rendelkezésre állás, Microsoft által biztosított üzemeltetési és IT biztonsági szolgáltatások, stb.)
Minőség funkció ikonja
Egyszerű, könnyen használható megoldás, amellyel a vállalat beszerzési igényei kezelhetők egy rendszerben, naprakészen.

 
Minőség funkció ikonja
A szervezet működéséhez vagy projektek megvalósításához szükséges eszköz- vagy szolgáltatás beszerzések átlátható kezelés.
Minőség funkció ikonja
Beépített digitális jóváhagyási és véleményezési folyamatok.

 
Minőség funkció ikonja
Automatikus e-mail értesítés a jóváhagyási feladatokról és minden fontosabb változásról.

 
Minőség funkció ikonja
Az igények, a hozzájuk tartozó dokumentumok és a jóváhagyások egy helyen, rendezetten érhetők el.

 
Minőség funkció ikonja
A jóváhagyási utak, lehetséges jóváhagyási döntések testre szabhatók.
Minőség funkció ikonja
Beépített partnertörzs kezelés.

ÜZLETI ÉRTÉKEK

 

 

Microsoft 365 környezetre fejlesztett megoldás a stabilitás és megbízhatóság érdekében. Világvezető nagyvállalatokkal együttműködve. Kalkulálható M365 licencdíjak.

Digitális szerződéstár, háttérbe szoruló papíralapú, manuális működés.

Csoportmunkatámogatás a közösen szerkeszthető dokumentumokon keresztül.

A rendszer a jóváhagyásban résztvevőknek e-mail értesítéseket küld, így mindenki tud a rá váró feladatról.

Egyértelmű felelősségi rendszer, átlátható véleményezési és jóváhagyási folyamat.

Digitálisan tárolt beszerzési igények, a hozzájuk kapcsolódó jóváhagyási folyamatokkal együtt.

Üzleti kockázatok csökkentése, bizalmas információk kezelése, ügyfélvédelem és GDPR támogatás. 

Rendszerfigyelmeztetések által a késedelmi díjak, kieső bevételek megszűnése. 

Felszabaduló, értékteremtő tevékenységre fordítható vezetői erőforrások. 

Üzleti folyamatok felgyorsulása, hatékonyság növekedés. 

Vállalati megítélés javulása a dokumentált folyamatokkal és digitális beszerzéstárral..

Minimalizálható hibalehetőségek a szerződések kezelése során. 

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY


 

Betekintés a programba

Lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen kapcsolatba velünk!
Melyik megoldás iránt érdeklődik?:






Igen, hozzájárulok hogy
Hozzájárulás:

a Konica Minolta Magyarország Kft. személyre szabott ajánlatokkal megkereshessen és direkt marketing anyagot (ideértve az információs felméréseket, meghívókat, reklámokat, hírleveleket, szakmai és promóciós rendezvényeket, termék és szolgáltatás ismertetőket, sikertörténetek, akciókat stb.) küldhessen a Konica Minolta és a hozzátartozó, csoporton belüli cégekkel kapcsolatosan. A hozzájárulás bármikor önkéntesen és ingyenesen visszavonható az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.
Adatkezelés:*
Az Elküldés gombra kattintva hozzájárulok ahhoz, hogy a Konica Minolta Magyarország Kft. a fent megadott adataimat kapcsolatfelvétel céljából kezelje.
reCaptcha:*

A *-gal jelölt szövegmezők kitöltése kötelező!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, frissítse a cookie-beállításokat!