Szerződéskezelő megoldások

KKV szektor

A MUNKAVÉGZÉS LEGYEN HATÉKONY ÉS ÉLVEZETES!


Költséghatékony, gyorsan telepíthető keretrendszerek révén elérhetővé tesszük a kis és középvállalkozások számára egyes szervezeti folyamataik digitalizálását, a manuális munka csökkentését, melyek egyben a munkahelyi idő megfelelő kihasználásához és dolgozói elégedettséghez vezetnek.

Ismerje meg Szerződéskezelő megoldásunk funkcióit!

Szerződéskezelő megoldások

Szerződéskezelő megoldások

FUNKCIONALITÁS

   

   

Minőség funkció ikonja
Online automatikus riportok.
Minőség funkció ikonja
Prémium dokumentumkezelési funkciók a SharePoint Online segítségével.
Minőség funkció ikonja
Az Ön cégére szabott egyedi adatmezők és munkafolyamatok kialakításának lehetősége.
Minőség funkció ikonja
Szerződések valamennyi adatának és dokumentumának nyilvántartása.
Minőség funkció ikonja
Beépített digitális jóváhagyási és véleményezési folyamatok.
Minőség funkció ikonja
Szerződés módosítások, keretszerződések és lehívások kezelése.
Minőség funkció ikonja
Automatikus e-mail értesítés a jóváhagyási feladatokról és minden fontosabb változásról.
Minőség funkció ikonja
A professzionális keresőmotor segítségével a szerződések adataiban vagy teljes szöveges tartalmában is kereshet.
Minőség funkció ikonja
Szerződések offline elérhetősége és automatikus szinkronizálása OneDrive for Business alkalmazással.
Minőség funkció ikonja
Komplex, testre szabható jogosultságkezelés.

ÜZLETI ÉRTÉKEK

 

 

Microsoft 365 környezetre fejlesztett megoldás a stabilitás és megbízhatóság érdekében. Világvezető nagyvállalatokkal együttműködve. Kalkulálható M365 licencdíjak.

Digitális szerződéstár, háttérbe szoruló papíralapú, manuális működés.

Csoportmunkatámogatás a közösen szerkeszthető dokumentumokon keresztül.

Egyértelmű felelősségi rendszer, átlátható véleményezési és jóváhagyási folyamat.

Üzleti kockázatok csökkentése, bizalmas információk kezelése, ügyfélvédelem és GDPR támogatás.

Rendszerfigyelmeztetések által a késedelmi díjak, kieső bevételek megszűnése.

Hatékonyságnövekedés a határidők és feladatok elvégzésének figyelmeztetéseivel.

Vállalati megítélés javulása a dokumentált folyamatokkal és digitális szerződéstárral.

Felhasználói élmény növelése a felhasználóbarát, design felületek által.

Minimalizálható hibalehetőségek a szerződések kezelése során.

RENDEZVÉNY

RENDEZVÉNY


 

Betekintés a programba

Lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen kapcsolatba velünk!
Melyik megoldás iránt érdeklődik?:






Igen, hozzájárulok hogy
Hozzájárulás:

a Konica Minolta Magyarország Kft. személyre szabott ajánlatokkal megkereshessen és direkt marketing anyagot (ideértve az információs felméréseket, meghívókat, reklámokat, hírleveleket, szakmai és promóciós rendezvényeket, termék és szolgáltatás ismertetőket, sikertörténetek, akciókat stb.) küldhessen a Konica Minolta és a hozzátartozó, csoporton belüli cégekkel kapcsolatosan. A hozzájárulás bármikor önkéntesen és ingyenesen visszavonható az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.
Adatkezelés:*
Az Elküldés gombra kattintva hozzájárulok ahhoz, hogy a Konica Minolta Magyarország Kft. a fent megadott adataimat kapcsolatfelvétel céljából kezelje.
reCaptcha:*

A *-gal jelölt szövegmezők kitöltése kötelező!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, frissítse a cookie-beállításokat!