Tegyen egy nagy lépést a digitalizáció felé!

Csatlakozzon cégével a Konica Minolta Digitális Érettséget Támogató Programhoz!

Jelentkezem
 
Hiszünk abban, hogy az emberek, a munkakörnyezet és a technológiák összekapcsolásával létrehozható az intelligens digitális munkahely. Célunk, hogy széleskörű innovatív megoldásainkkal támogassuk ügyfeleinket a digitális átalakulásban, és segítsük őket egy előremutató, élvezhető munkakörnyezet kialakításában.
 
Fenti célkitűzésünk megvalósításának fontos eleme a Digitális Érettséget Támogató Program, amely a magyarországi vállalatokat segíti folyamataik digitalizálásában. Programunk első mérföldköve a NAV 3.0 integrációval ellátott automatizált bejövő számlafeldolgozási megoldásunk, amellyel a pénzügyi területen jelentkező manuális, ezáltal rengeteg humán erőforrást felhasználó bejövő számla adminisztrációjához kapcsolódó folyamatok digitalizálhatóak.

A Program későbbi állomásai segítséget nyújthatnak a HR, a logisztikai és a beszerzési folyamatok innovációjában is.

Most tehát elsősorban olyan cégek jelentkezését várjuk, akik számlázással kapcsolatos feladataikat jelenleg manuálisan vagy részben manuálisan oldják meg, illetve szeretnék kihasználni a NAV Online Számlarendszerben rejlő lehetőségeket. A kérdőívet kitöltött cégek válaszait a Konica Minolta szakértő kollégái kiértékelik, és azt követően felveszik a kapcsolatot az ügyféllel online vagy személyes konzultáció keretében.

NAV 3.0 integrációval ellátott automatizált bejövő számlafeldolgozási megoldásunk és az általa nyújtott előnyök vállalatának.

Hogyan történik mind ez?

Hogyan történik mind ez?
 
JELENTKEZÉS
 
Kattintson a jelentkezés gombra 2021. december 15-ig, és adja meg a szükséges adatokat, majd töltse ki a kérdőívet.

FELMÉRÉS
 
A kérdőívet kitöltött cégek közül az első 25 vállalat számára díjmentes konzultációval szolgálunk, és igény esetén a számlakezelési folyamatokat felmérjük. 
 
AJÁNLATADÁS
 
A felmérési eredmények alapján ajánlatot teszünk a számlafeldolgozási folyamatok automatizációjára és digitalizációjára, ami révén egy gyorsabb, költséghatékonyabb és átláthatóbb rendszer jön létre.
Jelentkezési határidő:
 

2021. december 20.


 

Miért éri meg jelentkezni?

Miért éri meg jelentkezni?
  • Az ügyféllel folytatott konzultációt követően a számlafeldolgozási folyamatokat ingyenesen felmérjük és ajánlatot adunk a folyamataik digitalizációjára, fejlesztésére.
  • Minden a kérdőívet online, vagy papír alapon hiánytalanul kitöltő vállalat után 10.000 Ft-ot adományozunk a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványnak. A Konica Minolta társadalmi szerepvállalásáról ITT olvashat bővebben.
  • Amennyiben a felmérést követő ajánlatunkat a cég elfogadja, és a szerződéskötés megvalósul, a NAV 3.0 integrációval ellátott automatizált bejövő számlafeldolgozási megoldásunk első 6 hónap support díját elengedjük. A megoldásunkról ITT tájékozódhat bővebben.

Legyen referencia partnerünk

Legyen referencia partnerünk

Élvezze a további kedvezményeket!

 
 
  • Referencia partnerré válással további 10% kedvezményt a projekt fejlesztési árából.
  • Ezen felül ingyenes felmérjük egy, az ügyfél által választott további területet (HR, logisztika, beszerzés stb.).