Konica Minolta Közlemény

Intézkedések a koronavírus által a termékek és szolgáltatások rendelkezésre állására gyakorolt hatás csökkentése érdekében
 

2020. március 20.

Tisztelt Ügyfelünk!

Megbízható üzleti partnereként szeretnénk tájékoztatni önt a koronavírus által a termelési és (szolgáltatás) szállítási képességeinkre gyakorolt hatásokról. 

Kínai gyártóüzemeink és raktáraink működése folytatódik és fokozatosan stabilizálódik, hogy lépést tudjon tartani az e gyárak bezárásából és más, a koronavírussal kapcsolatos hatások miatt (pl. a beszállítókon keresztüli késések) adódó lemaradással. A Konica Minolta Group Kínán kívüli egyéb részlegei lehetővé teszik számunkra és európai raktáraink számára, hogy a belátható jövőben kielégítsük ügyfeleink igényeit. Nem zárhatjuk ki azonban, hogy (a terméktől és/vagy a szolgáltatástól függően) késéseket és hiányt fogunk tapasztalni, még akkor sem, ha tudatában vagyunk annak a nagy nyomásnak, hogy a lehető legkisebb hatást gyakoroljuk üzleti tevékenységére, és ennek megfelelően végezzük munkánkat.

Az ellátási láncban felmerült kapacitáshiány valamint az egyéb korlátozások miatt az eredeti szállítási dátumok változhatnak. Ezért folyamatosan felülvizsgáljuk az ellátási és elosztási szabályzatunkat, és megpróbáljuk a lehető legjobban kihasználni a Konica Minolta globális szervezetén belüli készleteket. Ha szeretne bővebb információt kapni saját rendelésének helyzetéről, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!


Szolgáltatásaink elérhetősége nagymértékben függ a Konica Minolta helyszínre kiszálló saját munkatársaitól. Jelenleg több mint 2500 mérnökünk dolgozik Európa 35 országában. Ezek a mérnökök biztosítják a termékek karbantartását és a szolgáltatások végrehajtását. Mivel munkatársaink ügyféltől ügyfélig utaznak, szolgáltatási modellünk jelenleg potenciális kockázatot jelent ügyfeleink és alkalmazottaink számára egyaránt. Emiatt módosítjuk szolgáltatásmodellünket, és minden egyes ügyfélnél, ahol lehetséges, távoli szolgáltatásokat alkalmazunk: a Konica Minolta termékek nagy része már lehetővé teszi a távoli csatlakozást, melynek köszönhetően a jövőben távolról igyekszünk elhárítani a problémát, ami esetlegesen akadályozza Önt a munkában.  Mindehhez arra kérjük Önt, tegyen meg mindent annak érdekében, hogy kollégánk távoli hozzáférést kapjon az Ön rendszeréhez, és ezáltal az esetleges problémákat a helyszínen végzett beavatkozás nélkül távolról meg tudjuk oldani. Csak akkor fog Önhöz ellátogatni egy szervizes munkatársunk, ha biztosítani kell a csatlakozást, vagy ki kell cserélni például egy alkatrészt, illetve ha mindenképp személyes jelenlét szükséges a javításhoz. 
 

Arra biztatunk minden alkalmazottat (és rendszeresen tudatjuk velük a fejleményeket), hogy gondosan figyeljék egészségüket és társadalmi környezetüket, valamint tegyenek óvintézkedéseket a fertőzés kockázatának minimalizálása érdekében, például fokozott higiéniai intézkedésekkel, a nagyobb eseményeken való részvétel kerülésével, a találkozók virtuális/online értekezletekre való cseréjével, és – ahol lehetséges – az otthoni munka ösztönzésével. Felhívjuk a figyelmét, amennyiben az Önök létesítményébe történő belépéshez speciális védőfelszerelésre van szükség, azt Önöknek kell biztosítaniuk a kiérkező szerviztechnikus kollégánk részére.

Amennyiben egy munkavállaló megfertőződik, a fertőzésvédelmi jogszabályok szerint fogunk cselekedni, és intézkedéseket vezetünk be, hogy a lehető legkisebbre csökkentsük mások megfertőzésének kockázatát (karantén). Ebben az esetben – ugyanúgy, mint más betegségek esetén vagy a szabadság alatt – más képzett szervizmunkatársainkhoz fordulhatunk, hogy csökkentsük a vállalkozására gyakorolt hatást.


Létrehoztunk egy koronavírusért felelős munkacsoportot, amely szorosan figyelemmel kíséri Kína, Európa és más országok helyzetét és aktuális híreit, és megtervezi az intézkedéseket annak érdekében, hogy a rendszerek és szolgáltatások a jövőben rendelkezésre állhassanak. Emellett a Konica Minolta globális üzletmenet-folytonossági tervet hozott létre, amely többek között rendszeres gyári átvizsgálásokat és alternatív beszállítók felmérését foglalja magában a zökkenőmentesen működő ellátási lánc biztosítása érdekében.
 
Ha ezen körülmények bármilyen módon változnak, rövid időn belül tájékoztatjuk Önt. Kérdéseivel kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
 
 

Üdvözlettel,

Székely Dániel
ügyvezető igazgató
Konica Minolta Magyarország Kft.