ENERGIAHATÉKONYSÁG ÉS KÖLTSÉGMEGTAKARÍTÁS MUNKAFOLYAMATOK DIGITALIZÁLÁSÁVAL | ROADSHOW

| 16 november 2022

2022.11.16. | ÖBÖLHÁZ RENDEZVÉNYKÖZPONT



A Konica Minolta Magyarország szakmai konferenciáját Kószás Attila, a vállalat regionális marketing és kommunikációs vezetője nyitotta meg. Bemutatójában kitért arra, hogy a vállatoknak rendkívüli kihívásokkal kell szembenézniük, ezáltal arra kényszerülnek, hogy új stratégiákat vezessenek be, és megtalálják azon lehetőségeket és eszközöket, amelyekkel hozzájárulhatnak az operatív és energia költségeik csökkentéséhez, dolgozóik megtartásához. Ilyen lehet többek között a munkafolyamatok digitalizációja is.
 
 



„Megvizsgáltuk teljes termék és szolgáltatás portfóliónkat, abból a szempontból, hogy melyek lehetnek azok a megoldások, amelyekkel segíteni tudunk ügyfeleinknek a költségek optimalizálásában. Ennek eredményeként 2022 októberében indítottuk el Energiahatékonysági és költségmegtakarítási programunkat, mely számos hatékonyságnövelő javaslatot tartalmaz. Elsőként szerződött ügyfeleinket értesítettük megoldásainkról, melyet követően számos megkeresés érkezett a programban résztvevő szakmai tanácsadóinkhoz. Célunk, hogy az ügyfeleinken felül további érdeklődőkhöz is eljuttassuk üzeneteinket egyéb kommunikációs csatornák és rendezvények által, mint a jelen konferencia is.” – nyilatkozta Kószás Attila




Ezt követően Juhász Krisztián a Konica Minolta ITS üzletágának a vezetője vette át a szót. Prezentációjában felhívta a résztvevők figyelmét a munkafolyamatok digitalizációjának és fejlesztésének fontosságára, kiemelte az eseményen a bemutatásra kerülő egyes szervezeteket érintő folyamattámogató megoldásokat és azok hatékonyságát. „Célunk, hogy ügyfeleinket innovatív és automatizált megoldásokkal támogassuk a digitalizációs stratégiájuk kidolgozásában és megvalósításban, idő- és költségmegtakarítást eredményezve.” - mondta Juhász Krisztián.   




Gál András, MCS üzletág vezető a kis és közepes vállalkozásoknak kialakított dobozos megoldásokról tartott részletesebb tájékoztatót. Az egyedi fejlesztésekkel szemben ezen megoldásoknak számos előnyük lehet, mint például a gyors bevezethetőség és megtérülés. Továbbá nem igényel komoly infrastrukturális beruházását, minimális a hardver igény, és egyszerűek a felhasználói felületek.




Következő téma a pénzügyi és számlázási folyamatok automatizációja volt. Babai János vállalati folyamattanácsadó, a Nav 3.0 integrált számlafeldolgozási megoldásunkat mutatta be részleteseben az eseményen résztvevőknek. Mit is kínál egy ilyen rendszer: NAV 3.0 integráció, manuális számlarögzítés kiváltás, öntanuló automatizált számlaadat kinyerés, digitálisan tárolt számlakép, számlafeldolgozottságkövetés és keresés.


Nyomtatásmenedzsment témakörben Ritter Andrea PRS konzultáns vázolta fel, hogy egy innovatív felügyeleti rendszer bevezetésével milyen előnyökben részesülhetnek a cégek, ideértve a bizalmas információk védelmét, az optimalizált és kontrollált nyomtatást illetve a költségek nyomonkövetését és csökkenését. Először került bemutatásra a legújabb felhős, nyomtatás menedzsment megoldásunk és szolgáltatás platformunk, a Workplace Pure, amely a Cloud Print funkcionalitáson felül további digitális irodai alkalmazásokkal is bővíthető, mint például file konvertálás és OCR, dokumentum fordítás vagy Easyflow jóváhagyási felület. „Nincs szükség infrastruktúrára, amelyet üzemeltetni kell, gyorsan bevezethető és rendkívül egyszerűen kezelhető a felhasználók által.” – tette hozzá Ritter Andrea.
 



Kiválthatók- egyes szervizlátogatások távoli szervizeléssel?
A válasz igen. A Konica Minolta által fejlesztett megoldással nemcsak időt lehet megspórolni a kollégáknak és ügyfeleknek egyaránt, hanem a vállalkozás üzemanyagra fordított költségei is jelentősen csökkenhetnek. Az innovatív AIRe Link elnevezésű alkalmazásról Varga Tibor Enterprise Site Manager tartott beszámolót.
 
A Konica Minolta Magyarországnál már több éve alkalmazzuk az AIRe Link elnevezésű audiovizuális alkalmazásunkat, amellyel kiválthatók egyes személyes látogatások, és az ügyféllel együttműködve tudjuk megoldani a problémát távolról, gyorsabb reakció- és megoldásidőt biztosítva számukra. Alkalmazásunk már a licensz megvásárlását követően elérhetővé válik ügyfeleink számára is, akik így hozzájuthatnak az említett előnyökhöz.”- mondta Varga Tibor
 






A Konica Minolta utolsó előadását Szollár Krisztina, portfólió koordinátor tartotta, akinek köszönhetően a résztvevők elsőként nyerhettek bepillantást a Konica Minolta új innovatív ügyfélportál alkalmazásába.
 






Az eseményen a H1 Systems Kft. nemzetközi értékesítési menedzsere, Csehi Attila zárta az előadások sorát, aki esettanulmányok és gyakorlati példák mentén szemléltette, hogy milyen energiahatékonyságot növelő lehetőségek állnak rendelkezésre a vállalatok számára a kritikus infrastruktúra és létesítmény üzemeltetés területén.  
 
Az eseményen a résztvevőknek az elméleti bemutatókon túl, a demo térben alkalmuk volt gyakorlatban is kipróbálni munkafolyamat digitalizációs és hatékonyságnövelő megoldásainkat.
 
Célunk, hogy minél több érintettel megismertessük a költséghatékonysági lehetőségeket, így akik nem tudtak eljönni az eseményre, lehetőséget biztosítunk arra, hogy regisztrációt követően hozzáférjenek a felvett előadásainkhoz” – tette hozzá Kószás Attila.