Biztosítsa egyszerűen vállalkozása számára a beszerzési igények és az azokhoz kapcsolódó dokumentumok (megrendelések, szerződések stb…) egy helyen történő, bárhonnan könnyen elérhető nyilvántartását. Ha fontos önnek az átlátható működés, a könnyű visszakereshetőség, ráadásul a bizalmas információkat is megfelelő biztonság és transzparencia mellett szeretné tárolni, akkor a legjobb helyen jár.
A beszerzések részletei: státuszok, felelősök, kapcsolódó dokumentumok gyorsan és egyszerűen visszakereshetőek.
A bárhonnan hozzáférhető rendszer és az automatikus értesítéseknek köszönhetően a jóváhagyási folyamatok egyszerűbbek és gyorsabbak.
Digitális megoldásunknak köszönhetően a manuális és papír alapú folyamatok minimalizálhatóak a beszerzés során.
Minden terület számára elérhető és értelmezhető pénzügyi kimutatások a megrendelt árukról.
A *-gal jelölt szövegmezők kitöltése kötelező!
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, frissítse a cookie-beállításokat!