üdvözlünk

a karrier oldalunkon!

Fedezd fel álláslehetőségeinket!

 

KARRIER A KONICÁ-NÁL    ÉRTÉKEINK   |    JUTTATÁSAINK

 

KARRIER A KONICÁ-NÁL

KARRIER A KONICÁ-NÁL

Elvárásaink


 
 
  • rugalmasság: Olyan szakembereket keresünk, akiknek rugalmasságukkal nem csak a munkakörnyezet dinamikus változásaihoz alkalmazkodnak könnyedén, hanem egyedülálló személyiségükkel és szaktudásukkal is hozzájárulnak a vállalat sikereihez.
 
  • önállóság és proaktivitás: Olyan csapattagokat keresünk, akik személyiségükkel és proaktív hozzáállásukkal is kimagaslóvá teszik munkájukat. Az önállóság és a proaktivitásuk révén szeretnénk, ha a vállalat mindennapjait saját lendületükkel gazdagítanák, kreativitásukkal és kezdeményezőkészségükkel hozzájárulva a közös célok eléréséhez.
 
  • tulajdonosi szemlélet: Várjuk, hogy a munkatársak tulajdonosi szemlélettel közelítsék meg feladataikat és vállalati célokat, és azokat magukénak érezzék.
 
  • tanulásra és fejlődésre való igény és kedv: Értékeljük a tanulási vágyat és fejlődési készséget, és örömmel támogatjuk azokat, akik szívesen bővítik tudásukat és készségeiket a szakmai fejlődés érdekében.
 
  • változásokhoz való alkalmazkodás: Vállalatunk dinamikus fejlődése során fontosnak tartjuk, hogy munkatársaink könnyedén alkalmazkodjanak a változásokhoz, és hatékonyan kezeljék az új kihívásokat.
 
  • lehetőségek meglátása és dinamizmus: Olyan kollégákat keresünk, akik nem csupán a feladatokban, de a körülöttünk lévő lehetőségekben is dinamikusan gondolkodnak, és képesek azokat kihasználni.
 
  • kreatív gondolkodó: Az ötletekkel és kreatív megközelítéssel rendelkező pályázókat értékeljük, akik szívesen osztják meg gondolataikat, hozzájárulva a vállalati fejlődéshez.
 
  • szaktudás: Olyan szakemberet keresünk, akik igazi elköteleződéssel rendelkeznek szakmájuk iránt, és örömmel alkalmazzák értékes tudásukat a mindennapi munkavégzésük során.

Kíváncsi, hogy Munkatársi Kiválósági díjas kollégáink mit gondolnak arról, hogyan lehet sikeres egy új kolléga a cégünknél?


 
 
  • Kriszti 2018-ban nyerte el az Inclusive and collaborate díjat: „Ne szabjon határt a saját korlátainak, merjen kreatív lenni, gondolkodni, és a javaslatait megosztani másokkal. A cégünk tele van változtatni akaró és tudó kollégákkal, ezért a kreativitás és proaktivitás mindig is nagy sikereket jelentett egyénileg és csapatban is.”
 
  • Marcsi 2020-ban nyerte meg az Accountable és Passionate, 2021-ben az Accountable és 2023-ban az Inclusive and collaborate díjat: „Lelkesedéssel és akarattal lehetsz sikeres. Több 100 féle feladat érhető el cégünknél, de úgy gondolom kitartással és a töretlen lelkesedéssel sikereket tud elérni.”
 
  • Hunor 2023-ban nyerte meg az Open and honest díjat: „Jöjjenek és próbálják ki magukat! Ha van egy pozíció, ami felkelti az érdeklődésüket vágjanak bele, és a lehetőségek jönnek majd. Legyenek bátrak, merjenek kérdezni és tanulni, így több út is áll majd előttük a fejlődéshez.”
 
  • Andris 2018-ban nyerte meg a Customer centric díjat:„Legyen nyitott és szociális. Ha ez a kettő megvan, akkor biztosan sikeres lesz.”
 
  • Emese 2019-ben nyerte meg a Passionate, 2020-ban pedig a Customer-centric és az Open and honest díjat:„A vállalati kultúránk teret ad a kreativitásnak és a dolgozni akarásnak.  A kitartó munka mindig megbecsüléssel és elismeréssel jár.”  
 
  • Gabi 2022-ben nyerte meg az Accountable díjat: A Konica Minolta „x-faktor” a komplex és folyamatban történő gondolkodás, ezért azt gondolom, hogy a siker beugrója ez, a rá történő építkezés titka a folyamatos szakmai fejlődés és asszertivitás a szó valódi értelmében.
 
  • Attila 2022-ben nyerte meg az Inclusive and collaborate díjat: „Talán nem közhely ha azt mondom, hogy a Konica Minolta az a cég, ahol ha valaki képes és tud energiát fektetni a munkájába, az többszörösen megtérül, hiszen támogató és inspiráló a közeg, ahol egymást segítve érjük el a céljainkat. Ha röviden szeretném kifejezni „csak tedd meg”!”
 
  • Zoli 2019-ben nyerte meg az Accountable díjat: „Amennyiben ennél a cégnél kezdesz dolgozni, akkor unatkozni nem fogsz a munkád során. A kihívások és feladatok megoldásában mindig számíthatsz majd a cégre és a főnökeidre. Legyél poraktív, vagy reaktív személyiség, de ami a legfontosabb, hogy végezd el a munkád, figyelj a határidőkre, szabályokra és folyamatosan merd tágítani a látásmódod és így, részt vehetsz minél érdekesebb feladatokban, akár csapatban, akár önállóan és teremts értéket! Ennél a cégnél erre biztosan lesz lehetőséged.„

A kiválasztás lépései


 

A toborzás-kiválasztás folyamata egy adatbázis-kezelő rendszerben zajlik (HRmaster), amely teljes mértékben megfelel a GDPR szabályoknak. A rendszerbe automatizmusokat állítottunk be, amelyek figyelmeztetik a pályázókat, ha a regisztráció során maradt még teendőjük (pl.: megerősíteni az e-mail címüket, elfogadni az Adatkezelési nyilatkozatot).
 
  • Tipp: Érdemes a Spam mappát megnézni, mert lehet a saját levelezőrendszer a Beérkező üzenetek mappa helyett, a Spam mappába érkezteti az automatikus leveleket. Az önéletrajz elküldése előtt, győzödjön meg az elérhetőségi adatai helyességéről (email cím, telefonszám).
 
  • Álláshirdetés: Hirdetéseinkben igyekszünk minden esetben a lehető legpontosabb képet adni a nyitott pozícióinkról: a feladatokat részletesen megfogalmazzuk és a pozíció ellátásához szükséges elvárásokat konkretizáljuk.
    • Tipp: A honlapunkon minden nyitott pozíciónkat közzétesszük (legyen az tejes munkaidős vagy gyakornoki pozíció), érdemes gyakran visszalátogatni az oldalra. Külön adatbázisunk nincs, csak a meghirdetett pozíciókra várunk önéletrajzokat.
 
 
  • Előszűrés/kapcsolatfelvétel: Mindenkinek biztosítunk visszajelzést a kiválasztási folyamat valamelyik szakaszában, de csak azokkal vesszük fel a kapcsolatot, akik leginkább illeszkednek az elvárásainkhoz.
    • Tipp: Érdemes felkészülni a beszélgetésre olyan módon, hogy átgondolja a korábbi munkatapasztalatait, céljait, elvárásait.
 
Arra kérjük, amennyiben nem megfelelő időben vesszük fel Önnel a kapcsolatot, akkor azt jelezze, és megbeszélünk egy olyan időpontot, amikor zavartalan körülmények között tudjuk elkezdeni a beszélgetést (kb. 15-30 percre lehet számítani).
 
  • Interjú: A kiválasztást igyekszünk minden esetben a lehető legrövidebb módon lebonyolítani így, egy-, vagy kétkörös interjúkat szervezünk. A személyes interjúkban hiszünk, hiszen az első személyes benyomás mérföldkő mindkét fél számára. Szeretjük bemutatni az új kollégára váró miliőt (irodát, kollégákat) és természetesen a közvetlen vezetőt is.
Bizonyos pozíciók esetében használunk szituációs feladatokat is, amelyek az adott munkakör jellegével és feladataival összhangban vannak.
 
  • Tipp: Mentse el naptárjában az interjú időpontját és online térkép segítségével nézze meg a helyszínt, illetve szánjon időt az interjúra való felkészülésre. Feltett szándékunk az interjún megismerni a tapasztalatait, a motivációját, a céljait és az elvárásait.
 
Kérjük, foglalja össze a kérdéseit, mivel fontos számunkra, hogy az Ön által kiemelten fontos témákra koncentrálhassunk, és ezekre válaszoljunk.
 
  • Ajánlattétel: Az ajánlatban minden lényeges foglalkoztatási feltétel szerepel. Telefonon részletesen bemutatjuk az ajánlat tartalmát, majd ezt követően, -minden esetben írásban is- elküldjük. Az ajánlatot a dokumentumban meghatározott határidőig tudjuk fenntartani, mivel a válaszától függően további feladataink vannak.
    • Tipp: Amennyiben kérdése merül fel az ajánlat kapcsán, vagy szeretné összehasonlítani más ajánlatokkal, érdemes felvennie a kapcsolatot a HR-es kollégával, hogy minden szükséges információ az Ön rendelkezésére álljon.
 
Az ajánlat elfogadása után, nagyon várjuk a belépés konkrét dátumát.
  • Belépés: Az ajánlat elfogadása után, információkkal látjuk el a belépőnket (pl.: hogyan készüljön az első napjára, mit hozzon magával).
 
Továbbá az érintett szakterületekkel közösen, összeállítjuk a betanulási folyamatot, emellett megrendeljük a szükséges munkaeszközöket, hogy az első nap minden rendelkezésre álljon. A betanulási folyamat az esetek többségében, több mint három hónapot is igénybe vehet.
 
  • Tipp: a munkahelyváltással kapcsolats munkaügyi kérdésekkel nyugodtan forduljon a HR-hez.
 

Nézz körül nálunk!

 

Kb. 180-an dolgozunk nap, mint nap a minél professzionálisabb ügyfélkiszolgálásért.
Központi irodánk Budapesten, a 11. kerület szívében található, parkosított zöld környezetben. Ezen kívül országosan is megtalálhatóak vagyunk vidéki kirendeltségeink révén 4 nagyvárosban (Szeged, Debrecen, Kecskemét, Kaposvár), de a vidéki kirendeltségek inkább a szervizes kollégák bázisa, mintsem irodaként funkcionáló helyiségek.
 
2019-ben épült meg a Garden helyiségünk, aminek kihasználjuk az adottságait, hiszen kötetlen rendezvényeket szervezünk benne (pl.: társasjáték estet, nyári pikniket csocsó versennyel, Induction Day-t az új belépők számára pizzázással egybekötve) vagy nyáron akár meetingek vagy informális beszélgetések megtartására is kiváló hely.

Digitális Innovációs Központunkat 2018-ban nyitottuk meg Budaörsön, amely bemutatóteremként és képzési centerként is funkcionál.
 
Pátyon kollégáink regionális szinten végeznek szoftveres előinstallációkat különböző multifunkciós irodai berendezéseken.
 
Vecsésen van a használtgép telephelyünk.

 

értékeink

értékeink

 

MIÉRT JÓ NÁLUNK DOLGOZNI?    VÁLLALATI ÉRTÉKEINK   |    MUNKATÁRSI KIVÁLÓSÁGI DÍJAS KOLLÉGÁINK MONDTÁK   |    DIÁKJAINK MONDTÁK

 

Miért jó nálunk dolgozni?

 

Élénk CSAPAT

Már az első naptól kezdve egy közvetlen, barátságos és élénk csapatba lépsz be, ahol számíthatunk egymásra kollégaként. Nem ijedünk meg az akadályoktól sem, bármikor, bárkihez fordulhatunk segítségért, legyen az közvetlen munkatársunk, vezetőnk vagy más területen dolgozó kollégánk. Itt nyitott fülekre találsz, bátorítunk, hogy megvalósítsd az álmaidat, hozd új ötleteid és terveidet. Büszkék vagyunk a csapatmunkánkra, szívesen töltünk időt együtt.

RUGALMAS élettel teli munka

A rugalmasság nálunk nem merül ki a home office-ban! A változatosság megmutatkozik a feladatainkban, külföldi kapcsolatainkban vagy ügyfeleinkben. Együtt élvezzük a rugalmasságot, legyen szó home office lehetőségéről, munkaidőről vagy munkakultúránkról. Megbízunk egymásban, sőt az önállóság, flexibilitás és a szabadság kéz a kézben jár kollégáink számára mind a feladatokban vagy akár az ötletekben. A rugalmasság segítségével a munkánk élettel teli lesz.

STABILitás kiegyensúlyozott háttér

Számunkra a legfontosabb, hogy stabil, kiegyensúlyozott, nemzetközi hátteret biztosítsunk Neked, ahol minden felvetés válaszra talál és támogassunk karrier utadon már az első naptól kezdve. A Covid idején is a fő célunk a munkahelyek megtartása volt. Vezetőink megbízhatóak, több éve lelkesítik és motiválják kollégáinkat, hogy a gyorsan változó világban állandó és biztos hálót nyújtsanak. Fontosak a visszajelzések, hiszen célunk a kiegyensúlyozott haladás, a megoldások nyújtása és az, hogy mindenki büszke legyen magára!

Kollégáink mondták

“Kisebb létszámból fakadóan közvetlenebb, rugalmasabb, mi alakítjuk ki a saját rendszereinket elérhető vezetők, kiélhetem az ambícióim”

​​​​​​​​​​​​​​“Amiben kiemelkedő, az a családias hangulat, az egymáshoz való emberséges hozzáállás. Nagyon üdítő ilyen környezetben dolgozni!”

Kollégáink mondták

“Mivel még tanulok is mellette, ezért nagy segítség a Konica részéről, hogy ilyen rugalmasan tudom beosztani az időmet. A feladatok amiket kapok mindig kihívással telik és sok releváns tapasztalatot tudok belőlük szerezni.

“Nagyon szeretem az embereket és a közeget, ami körülvesz. Nem működő folyamatok vagy nehéz helyzetek mindenhol előfordulnak, de ha kapok segítséget és támogatást, akkor mindent meg lehet oldani. Nekem eddig ez a munkahely az, amely leginkább teljesíti az elvárásaimat ezen a téren.”

Kollégáink mondták

“15 éves alkalmazotti pályafutásom során a jelenlegi vezetőm a legemberibb, aki nem beosztottként tekint ránk, hanem munkatársként.” 

Stabil munkáltatói környezet biztosítása, nincsen bizonytalanság és kiszámíthatatlanság a munkaszerződés szerint vállalt feltételekben. Ideális metszete a multinacionális nagyvállalati és a magyar középvállalkozói környezetnek.”

“Megbecsülnek mint embert, munkavállalót és nem számként kezelnek.”

Vállalati értékeink

 
A Konica Minolta dolgozóinak minden üzleti évben lehetőségük nyílik megválasztani az Excellence Award keretében azt a 6 kollégát, akikre leginkább illik az évben cégünk 6 alapértéke: OPEN AND HONEST, CUSTOMER-CENTRIC, ACCOUNTABLE, INNOVATIVE, INCLUSIVE AND COLLABORATIVE, PASSIONATE.

 
Aki egyénileg és a BHN közös érdekeit is szem előtt tartva a saját munkáját teljeskörűen és felelősségteljesen végzi. Felelősnek érzi magát nem csak a feladat ellátásért, de annak eredményességéért is, az esetleges hibákat is felvállalja aktívan és teljeskörűen vesz részt azok kijavításában, jövőbeni megelőzésében.
Aki a munkáját a külső vagy belő ügyfelek szempontjainak és érdekeinek figyelembe vétele mellett végzi: nemcsak szem előtt tartja a külső vagy belső ügyfelek igényeit, de példaértékűen dolgozik velük közösen azon, hogy a számukra is a leginkább megfelelő megoldást megtalálja, legyen szó értékesítésről, gép javításról vagy a támogató funkciókról (pl. pénzügy, marketing, back office funkciók). Nyitott a visszajelzésekre, maga is proaktívan keresi a visszajelzéseket, hogy azok mentén még inkább értse az ügyfeleket és növelje az ügyfelek elégedettségét, elkötelezettségét. 
Aki mindig törekszik a kooperációra, odafigyel minden érintett lehetséges igényére, érdekeire és céljaira, és minden érintett megoldás számára jó, közös megoldásokat talál. Példaértékű az együttműködésekben, mások tisztelte, bevonása terén, nyitott az övétől eltérő véleményekre, így az esetleges érdekkülönbségek esetén is megnyugtató, jó megoldásokat képes megtalálni.
Aki proaktívan törekszik az újításokra, innovatív ötletei, fejlesztési törekvései javítják a vállalat/szervezeti egység eredményességét, a külső/belső ügyfelek elégedettségét, a belső munkafolyamatok hatékonyságát, az együttműködések minőségét. Fontos számára, hogy nem csak ötleteket, javaslatokat fogalmazzon meg, de azokat a mindennapi munkavégzésbe be is építse. Munkája során folyamatosan keresi a fejlesztési lehetőségeket, legyen szó apró, folyamatos változtatásokról, vagy egyszeri nagy ötletekről. 
Aki a kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatok kialakításán dolgozik, kommunikációja mind a partnerekkel, mind munkatársakkal példaértékűen hiteles, korrekt, őszinte és asszertív. 
Akinek a munkához, ügyfelekhez és kollégákhoz való pozitív, lelkes és megoldás-orientált hozzáállása nemcsak saját munkájára, hanem másokra is ösztönzőleg hat.