AUTOMATIZÁLT BEJÖVŐ SZÁMLAFELDOLGOZÁS NAV 3.0 TÁMOGATÁSSAL

Probálja ki a Konica Minolta innovatív digitális megoldását

 
  • Magasan képzett pénzügyi munkatársai kénytelenek számlák feldolgozásával foglalkozni?
  • Bonyolult a bejövő számlák kezelése?
  • Túl sok időt fordít a számlák kézi feldolgozására?
  • Nehezen tudja átállítani vállalkozását a távoli munkavégzésre?
  • Sok időt vesz el a számlák feldolgozása során vétett hibák javítása?
  • Nehezen talál jó pénzügyi szakembert?

Az Ön cége is hasonló problémákkal küzd?
Itt a megoldás!

Konica Minolta számlafeldolgozási megoldás NAV 3.0 integrációval


 


NAV 3.0 integráció


Manuális számlarögzítés kiváltása


Öntanuló és automatikus
számlaadat-kinyerés


Digitálisan tárolt számlakép


Számlafeldolgozottság követése


Kereshető számlaadatok

Tudta-e?

Tudta-e?

MI A KÖTELEZETTSÉGE AZ ÖN BESZÁLLÍTÓINAK SZÁMLAKIBOCSÁJTÓKÉNT? 


A NAV közlése szerint: „2020. július 1-jétől minden olyan számláról adatot kell szolgáltatni a NAV-hoz, amit egy adóalany egy másik belföldi adóalanynak, belföldön teljesített ügyletről bocsát ki, függetlenül a számla áthárított áfatartalmától (az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény 10. számú melléklet).” A korábban használt NAV Online Számla rendszer 1.1 XSD verzió támogatásának megszüntetésével, a NAV kötelezővé tette a 2.0 XSD alkalmazását.

2021. január 4-étől kötelező adatot küldeni a NAV-hoz minden olyan számláról, módosító, érvénytelenítő számláról, amire az áfatörvény számlázási szabályai vonatkoznak. [2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról, 10. melléklet.] Az adatszolgáltatást ezen a felületen, az Online Számla rendszerben kell teljesíteni.

 

Kihívások

Kihívások

Nehezen kezeli a bejövő számláit?

 

 

A magasan képzett pénzügyes/könyvelő munkatársai idejét is számlarögzítésre kénytelen használni ahelyett, hogy értékteremtő munkákat tudnának végezni?

 

 

A  bejövő számláihoz köthető manuális (kézi) adatrögzítéshez köthető munkafolyamatokra jelentős mennyiségű időt fordít?

 

Nehezen tudja átállítani vállalkozását
a távoli munkavégzésre?
 

 

Sok időt veszít a kézi adatrögzítésben
rejlő hibák kijavítására?
 

 

Nehezen talál jó pénzügyi szakembert?
 

 

KIKNEK AJÁNLJUK MEGOLDÁSAINKAT?

 


Elsősorban olyan vállalatok részére ajánljuk, ahol legalább havi 300-500 darab bejövő belföldi és/vagy külföldi számla és nyugta feldolgozása történik.
A megoldás nem iparág specifikus, a legtöbb vállalat részére ajánlott, ahol hatékony számlafeldolgozási munkafolyamat szükséges.


Az Ön vállalatára is jellemző?


 

A bejövő számlák feldolgozása és rögzítése manuálisan történik.
 

 

A számlákat nem csak papír alapon, hanem digitálisan
is szeretnék tárolni és visszakeresni.

 

Szeretnék használni a NAV Online Számlarendszerben elérhető számla adatokat a bejövő belföldi számlák rögzítése során.

 

Egy rendszerben, egységes folyamatban szeretnék feldolgozni minden bejövő számlájukat, legyen az belföldi vagy külföldi.

 

Innovatív és gyorsan bevezethető megoldást keresnek.
 

 

MEGOLDÁSUNK VÁLLALATÁNAK

MEGOLDÁSUNK VÁLLALATÁNAK
Felhasználóbarát megoldásunkkal vállalata bejövő számláinak feldolgozása automatizált módon kezelhető, riportok és lekérdezések készíthetők a folyamatokról. Rendszerünk a NAV Online Számla adatbázisára épül, az abba elérhető adatokkal párosítja össze a belföldi számlaadatok számlaképét. Megoldásunk belföldi számlák esetében öntanuló módon és automatizáltan nyeri ki papír és e-számlákon  szereplő összes adatot, szállítói sablonok betaníthatók. Külföldi számlák, valamint a belföldi nyugták esetében a számlafej adatokat nyerhetők ki.
 

Az XML file-ok tömeges, automatikus, periodikus letöltése a NAV Online Számlarendszerből

 

E-számlák kezelése
 

„Számla mentes” adatbevitel adószám és számlaszám alapján
 

Papír és e-számlák öntanuló, automatizált párosítása a NAV Online Számlarendszerben szereplő adatokkal
 

Külföldi vagy NAV feltöltésre nem kötelezett bizonylatok (pl. nyugták) feldolgozásnak lehetősége

 

NAV XML előállítása külföldi számlák és NAV feltöltésre nem kötelezett bizonylatok esetén

 

Párosított adatok (számlakép, XML) tárolása egy célmappába

 

Riportok és keresés

 

FUNKCIONALITÁS

ÜZLETI ÉRTÉKEK

Termékbevezetés folyamata

Termékbevezetés folyamata


 

Kapcsolat

Kapcsolat

Érdeklődik megoldásaink iránt?

Kérjük töltse ki az alábbi űrlapot!


Igen, hozzájárulok hogy
Hozzájárulás:

a Konica Minolta Magyarország Kft. személyre szabott ajánlatokkal megkereshessen és direkt marketing anyagot (ideértve az információs felméréseket, meghívókat, reklámokat, hírleveleket, szakmai és promóciós rendezvényeket, termék és szolgáltatás ismertetőket, sikertörténetek, akciókat stb.) küldhessen a Konica Minolta és a hozzátartozó, csoporton belüli cégekkel kapcsolatosan. A hozzájárulás bármikor önkéntesen és ingyenesen visszavonható az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.
Adatkezelés:*
Az Elküldés gombra kattintva hozzájárulok ahhoz, hogy a Konica Minolta Magyarország Kft. a fent megadott adataimat kapcsolatfelvétel céljából kezelje.
reCaptcha:*

A *-gal jelölt szövegmezők kitöltése kötelező!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, frissítse a cookie-beállításokat!