Pályázat

Pályázat

GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”
A kedvezményezett neve: Konica Minolta Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság
A képzések elnevezése és célja:

A képzés elnevezése: Értékesítési technikák – konzultatív értékesítés és stratégiai gondolkodás fejlesztése

A képzés célja: A képzés célja a szenior értékesítő kollégák, és kereskedelmi vagy értékesítési vezetők, magasfokú, szakmai továbbképzése, a hatékony, proaktív értékesítési szemlélet erősítése. A tréning további célja, hogy mind az értékesítő, mind az ügyfél egy értékesítési megbeszélés után úgy érezze, hogy minden egyes kapcsolatfelvétellel, találkozóval, valami személyes haszna származott az adott megbeszélésből.
 
A képzés elnevezése: Excel képzés (középhaladó szint)

A képzés célja: A képzés során a résztvevők fejlesztik már meglévő informatikai ismereteiket. A képzés célja a résztvevők továbbképzése az Excel magasabb szintű alkalmazásáról. További cél, hogy a résztvevők elsajátítsák az Excelben lévő bonyolultabb függvények használatát, a diagramok elkészítését, adatbázisok kezelését., valamint az adatbevitel és a formázási funkciók magabiztos használatát, ezáltal növelni tudják hatékonyságukat.
 
A képzés elnevezése: Mesterséges intelligencia alapismeretek

A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők átfogó ismereteket szerezzenek a mesterséges intelligencia rendszerekről, kiemelten a nagy nyelvi modellekről (pl. ChatGPT) és más generatív MI-ről. A képzés során a résztvevők elsajátítják ezen technológiák működését, alkalmazási lehetőségeit mind a szakmai, mind a magánélet területén.
 
A képzés elnevezése: Ügyfél kapcsolatok ápolása, javítása

A képzés célja: A képzés célja a szolgáltatói attitűd erősítése és a különböző ügyféltípusokhoz illeszkedő hatékony kommunikációs stílus elsajátítása. A résztvevők megismerik az ügyfélélmény koncepciót („Miért?” „Mit jelent az ügyfélélmény?”), és képessé válnak magas szolgáltatási minőség biztosítására. A képzés az ügyfelek igényeinek, elvárásainak feltárására, kommunikációs modellekre fókuszál, hogy lépésről-lépésre egy jobb, értékesebb ügyfélkapcsolat kialakítása váljon lehetővé. További cél, hogy megtanítsa a résztvevőknek azt, hogy miről is szól a minőségi és professzionális szolgáltatás. A képzés célja továbbá, hogy a képzésben résztvevő képes legyen bemutatni a DISC modell által meghatározott fő személyiség típusok jellegzetességeit, képes legyen a DISC modell által meghatározott fő típusok felismerésére és képes legyen a fő típusokba tartozó személyek számára testreszabott üzeneteket létrehozni, valamint megismerje a DISC modellen alapuló ügyfél-tipológiát.

A képzés elnevezése: Értékesítési magatartás fejlesztése

A képzés célja: A képzés célja, hogy a képzésben résztvevők megismerjék a kommunikációs folyamat legfontosabb ismérveit, a hatékony kommunikáció alapelveit, szemléletét és mindennapokban való alkalmazásának lehetőségét, annak előnyeivel és kihívásaival, illetve megismerjék a kommunikációs stílusok jellemzőit, képesek legyenek az egyes stílusok felismerésére, hatékony kezelésére. Cél továbbá, hogy a képzésben résztvevők képesek legyenek a verbális és nem verbális kommunikáció elemeit használni és megismerjék a hatékony kapcsolattartás alapjait, az ügyfélkapcsolatok rendszerét.  A képzés célja, hogy a résztvevők mélyebb ismereteket szerezzenek a kommunikációs folyamatról, annak megnyitásáról és lezárásáról, a különböző kapcsolat felvételi, kapcsolatépítési és kapcsolat lezárási módszerekről. A cél továbbá, hogy a résztvevők megismerjék a nyertes-nyertes megközelítést, a hivatalos kommunikáció szabályait, felépítését és menetét, a hatásgyakorlás módszereit, a meggyőzés és befolyásolás legfontosabb alapelveit és a hatékony érvelési technikákat. A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a hatékony értékesítési magatartás alapjait és a problémás esetek kezelését hatékony kommunikáció segítségével a mindennapi gyakorlatban.
 
A képzés elnevezése: Asszertív kommunikációs tréning

A képzés célja: A képzés célja, hogy a képzésben résztvevő megismerje és elfogadja a különböző kommunikációs viselkedésmódokat, megismerje az asszertív kommunikáció fogalmát és képessé váljon a tudatos kommunikációra, ami a hatékony munkavégzés elengedhetetlen eszköze. Cél, hogy megismerje az érzelmek, az érzelmi tudatosság mindennapi jelentőségét és az „én-üzenet” fogalmát, valamint képes legyen az én-üzeneten keresztül hatékonyan kifejezni gondolatait és véleményét nehéz helyzetekben is.  A cél továbbá, hogy a résztvevő képes legyen alkalmazni az értő figyelem technikáit, figyelembe venni a kommunikációs partner céljait és ezáltal lehetővé tenni a két fél közötti partneri és nyertes-nyertes viszony kialakítását.
 
A képzés elnevezése: Vezetői hatékonyság fejlesztése

A képzés célja: A képzés célja a vezetők fejlesztése abból a célból, hogy úgy tudják vezetni és támogatni az embereket, hogy azok elköteleződése, motivációja és hatékonysága lehetővé tegye az eredményes munkavégzést és az eredmények növelését.  További cél, hogy a képzésben résztvevők megismerjék azokat a vezetői készségeket és eszközöket, amik képessé teszik őket arra, hogy a munkatársakból ki tudják hozni a legjobb formájukat, azáltal, hogy fontosnak érzik magukat és szükségleteik, érettségük mentén vezetik őket. További cél, hogy a képzés elvégzését követően képesek legyenek alkalmazni a tanult vezetői eszköztárat, adjanak és fogadjanak visszajelzést és fent tudják tartani a munkatársak motivációját és elköteleződését. Képesek legyenek rugalmasabban alkalmazkodni a változó piaci elvárásoknak és a munkahelyi kultúra megváltozásához, annak érdekében, hogy elkötelezetté tudják tenni a munkatársakat és meg tudják tartani őket hosszútávon.
 
A képzés elnevezése: LEAN alapok képzés

A képzés célja: A LEAN szemléletű gondolkodásmód elsajátítása, fejlesztése. A Lean menedzsment alapvető elveinek és eszközeinek megismerése.
 
A szerződött támogatás összege: 7.222.800 Ft
 
A képzések részletes bemutatása:
 
Értékesítési technikák – konzultatív értékesítés és stratégiai gondolkodás fejlesztése:

1. Az értékesítési találkozó előkészítése

• XXI.sz-i ügyfélélmény trendek, vásárlói szokások és fogyasztói
igények
• A sales portfólió-menedzsment alapjai (MIT, KINEK, MIÉRT, HO-
GYAN?)
• Termék vagy szolgáltatás?
• Hunting vagy Farmig? Új vagy régi ügyfél?
• Proaktív vagy reaktív sales?
• Kapcsolatfelvétel: az elköteleződés megteremtése
• Egy Sales-meeting előkészítése: célok, eszközök, emberek
• Tervezés átgondolás
o Lépések, feladatok az előkészület során
o A tárgyalási terv tartalma
o Fizikai előkészületek tartalma és fontossága
o Szemléltető és online eszközök kiválasztásának mérle-
gelési szempontjai
o A tárgyalási keretek végig gondolása

2. Értékesítési stratégiák

• Értékesítési célkitűzés, tervezés, szervezés, végrehajtás
• Árképzési stratégiák, lehetőségek
• Piacszerzés, piacteremtés
• Piaci kockázatelemezés
• Hunting and Farming stratégiák
• Proaktív és Reaktív értékesítés
• Portfólió-menedzsment
• MIT, MIKOR, HOGYAN és MIÉRT adjunk el?
• A folyamatban gondolkodás, értékesítési csatornák és alternatívák

3. Portfólió-menedzsment: termék és ügyféltípusok

• Termék és szolgáltatás-menedzsment
• Stakeholder-elemzés
• A piaci résztvevők osztályozása: szempontok és döntéshozatal
• A partneri hozzáállás, és partnerkapcsolat kialakításának eszkö-
zei
• A vásárlói preferenciák megismerése, feltárásának módjai
• A vásárlási hajlandóság ügyféltípusok szerint (ki, mit, mikor, mi-
ért, hogyan?)
• A hatékony ügyfélkezelés alapszabályai
• A hatékony értékesítő „kémiája”

4. Hatásgyakorlás

• Ráhangolódási technikák, tippek, trükkök
• A légkörteremtés lépései, módszerek
• Hatás - befolyásolási elemek, viselkedés pszichológia
• Nyitás, kapcsolatteremtés
• Igényfelmérés, kérdéstípusok, kérdezéstechnika
• Aktív hallgatás, értő figyelem, tapasztalat és értéktükrözé
• Tárgyalási taktikák: megnyitási, középjáték és végjáték taktikák
 
Excel képzés (középhaladó szint):
  • Excel beállítások
  • Az eszköztár vagy szalag testre szabása
  • A hatékony munkát segítő kijelölési, navigációs tippek, hasznos billentyű kombinációk
  • Nézeti beállítások
  • Cellához fűzött megjegyzések
 
Mesterséges intelligencia alapismeretek:
  • A mesterséges intelligencia fejlődésének egyes állomásai
  • Ipari forradalom 5.0
  • Az „intelligencia” fogalma, a természetes és mesterséges intelligencia különbségei
Az MI fogalmának definiálása az AI Act alapján
 
Ügyfél kapcsolatok ápolása, javítása:
  • Mit jelent szolgáltatni? Mi alakítja az ügyfélélményt?
– kulcs a magas szolgáltatási minőség fenntartásához
  • Szolgáltatás minősége: hard és soft elemek hatása
  • Ügyélkapcsolat példák (TA alapokon) – ügyféltípusok felismerése, az ügyfél igényeinek megértése
  • Bizalomépítés és kommunikáció különböző ügyféltípusokkal, a kapcsolat minősége
  • Asszertivitás – stratégiák a nehéz helyzetek kezelésére
  • A DISC modellen alapuló ügyfél-tipológia
A DISC modell alkalmazása az ügyfélkezelésben
 
Értékesítési magatartás fejlesztése:
  • A kommunikációs folyamat ismérvei
  • A hatékony kommunikáció alapelvei, szemlélete, előnyei, kihívásai
  • Kommunikációs stílusok jellemzői, felismerése, hatékony kezelése
  • Verbális és nem verbális kommunikáció elemei
  • A vásárlói viselkedés pszichológiája
Típusokra szabott bizalomépítési, érvelési, együttműködési tervek kialakítása az igényfelméréstől az utánkövetésig
 
Asszertív kommunikációs tréning:
 
  • Asszertív-passzív-agresszív viselkedésmódok bemutatása, stílusok felismerése
  • Az érzelmek, az érzelmi tudatosság jelentősége
  • Asszertív kommunikáció fogalma
  • A négylépéses asszertív „én-üzenet”
  • Kommunikációs technikák
  • Értő figyelem technikái, empátia
 
Vezetői hatékonyság fejlesztése:
  • Vezetői stílusok és vezetői feladatok
  • Helyzetfüggő vezetés
  • Munkatársak támogatása coaching szemlélettel
  • Coaching szemléletű vezető eszköztára
  • Kérdésekkel a potenciál maximalizásáért
  • Értő figyelem és empátia a vezetésben
  • Hatékony kommunikáció a jobb eredményekért
  • Szituációs gyakorlatok, gyakorlati alkalmazás
 
LEAN alapok képzés:
  • Lean Management Filozófia
- a Lean Management és a TPS története
- Lean gyártás, Lean Office
- Hozzáadott érték szemlélet
- Lean alapelvek (5 alapelv)
LEAN MANAGEMENT ÉPÍTŐ ELEMEI
- Húzó rendszer, JIT
- JIDOKA, 0 hiba koncepció
- KAIZEN
- Dolgozók bevonása
- Stabil Működés
KAIZEN FILOZÓFIA ÉS SZEMLÉLET
- KAIZEN és a Lean kapcsolódása
- KAIZEN jellemzői
- KAIZEN négy alapelve
- Példák a KAIZEN megvalósítására
SZIMULÁCIÓS JÁTÉK - LEAN GYÁRTÁS VERSUS HAGYOMÁNYOS GYÁRTÁS
VESZTESÉGCSÖKKENTÉS
- A veszteség azonosítása
- 7 MUDA, 3MU
- Sorkiegyensúlyozás
- Veszteségcsökkentési módszerek
- Spagetti diagram
GYAKORLAT - VESZTESÉG VADÁSZAT AZ ÜZEMBEN
 
 
 
 
 
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2025.08.29.