Konica Minolta

Magyarország

  • Magyar

Giving Shape to Ideas

Szerviz és támogatás

TERMÉKTÁMOGATÁS

Igyekszünk egyértelmű és teljeskörű támogatást nyújtani ügyfeleinknek - a Konica Minolta bármely munkatársa szívesen segít!

A Konica Minolta Magyarország Kft. országos értékesítési és szervizhálózata

A Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft. országos lefedettségű értékesítési és szervizhálózattal rendelkezik.

Központi ügyfélszolgálat:

1117 Budapest, Galvani u. 4.

Tel.:06 1 464 9000

Fax: 06-1-464-9091

ugyfel(at)konicaminolta.hu

Debreceni kirendeltség:

4026 Debrecen, Széchenyi u. 57.

Debreceni értékesítés és szerviz

Kaposvári kirendeltség:

7400 Kaposvár, Arany János u. 7/a

Kaposvári értékesítés és szerviz

Szegedi kirendeltség:

6720 Szeged, Felső-Tisza part 31-34. E lépcsőház 

Szegedi értékesítés és szerviz

Kecskeméti kirendeltség: 6000 Kecskemét, Vörösmarty u. 10.
Kecskeméti értékesítés és szerviz
Tel.: 06-
76-493-949

 

A budapesti, debreceni, kaposvári, szegedi és kecskeméti kirendeltségeinken kívül mobil értékesítőink és szerviztechnikusaink állnak ügyfeleink rendelkezésére.

A budapesti nyomtató szervizünk az Atlanta Centerben található Konica Minolta Selection bemutatóteremben érhető el (2045 Törökbálint, Dulácska u. 2.). Nyomtató szervizünk elérhető telefonon a 06-20-278-4559 számon.

Irodatechnikával kapcsolatos technikai kérdések

E-mail: ugyfel(at)konicaminolta.hu

Ügyeleti rendszer

 

Munkaidőn túl, partnereink előzetes írásbeli kérése alapján ügyeletet tudunk biztosítani. Ügyeleti idő

  • hétfőtől-péntekig: 17:00-22:00 óráig
  • szombat, vasárnap és ünnepnap: 08:00-15:00 óráig

Fő tevékenységünk:

  • Az általunk forgalmazott berendezések (analóg és digitális multifunkcionális berendezések, lézernyomtatók, faxok) üzemeltetési felügyeletének, karbantartási feladatainak, igény szerinti javításának kifogástalan teljesítése.
  • Tevékenységünk garantálja: a másológépek üzembiztonságát; élettartamuk növelését; gazdaságos üzemeltetését.
  • A karbantartások szakszerűségével biztosítjuk, hogy a másológépek minimális meghibásodással jó minőségű másolatokat készítsenek.
  • Szolgáltatásainkat az ügyfeleink igényeinek, gazdasági szempontjainak figyelembevételével alakítottuk ki.
  • Több éves tapasztalatunk alapján dolgoztuk ki ajánlatainkat, bővítettük,korszerűsítettük cégünket.
  • Kidolgoztuk a teljeskörű költségfigyelő rendszer mellet az érmés- kártyás költségfigyelő rendszereket és a nyomtatási költségfigyelést.
  • Ajánljuk PageScope hálózati felügyeletet, amely segítségével a nyomtatási feladatok, a festékek és a papírfogyása ellenőrizhető.
  • A bizalmas iratok megsemmisítéséről a biztonságos és környezetbarát megsemmisítő rendszer gondoskodik.
  • Szerződéses ajánlataink a garanciális idő alatti, illetve a garanciális időn túli másológépek üzemeltetésére vonatkoznak; az átalánydíjastól a teljeskörű szervizszolgáltatási szerződésig több szerződés típust tartalmaznak.

A teljeskörű szervizszolgáltatási szerződés keretében vállaljuk:

  • a másológépek rendszeres karbantartását
  • a másolatokhoz szükséges eredeti alkatrészek és kellékanyagok biztosítását és ezeknek a kiszállítását.
  • a javításokat a bejelentéstől számított, Budapesten 2-4 órán, vidéken 6-8 órán   belül megkezdjük.
  • cseregépet biztosítunk.
  • komplex ajánlattétel keretében vállaljuk a nem Minolta, illetve Konica Minolta   gyártmányú másológépek szervizmunkáit is.
  • Ügyfeleinknek az árainkat   szerződéskötéstől számított egy évig garantáljuk.