YSoft SafeQ

Átfogó nyomatmenedzsment szolgáltatás


A YSoft SafeQ nyomtatás- és szkenneléskezelési megoldásával megkönnyíti szervezete számára az ellenőrzött nyomtatási és szkennelési műveleteket. A központosított felhasználókezeléssel egyéni módon állíthatja be a hozzáférési jogokat (például a színes nyomtatáshoz vagy egyes eszközökhöz), és érvényesítheti a hitelesítést a nyomtatási feladatok kiadásához.


Az információbiztonság fejlesztése és a költségoptimalizálás mellett a felhasználói hitelesítés növeli a rugalmasságot és fokozza a termelékenységet, mivel a felhasználók a hálózat bármely eszközére nyomtathatnak. Még azt is engedélyezheti, hogy mobilkészülékeikről nyomtassanak.
A beépített munkafolyamatok (például a scan-to-home és a scan-to-email) mellett testreszabott szkripteket is hozzáadhat a beolvasások más helyekre, például egy helyhez kötött dokumentumkezelő rendszerbe (DMS) vagy egy felhőalapú dokumentumtárolási megoldásba történő továbbításához. Az intelligens munkafolyamatok további funkciókat biztosítanak, például optikai karakterfelismerést (OCR), képtisztítást, üres oldalak eltávolítását, kereshető PDF-ek létrehozását, valamint további feldolgozás céljából szerkeszthető Microsoft Word- vagy Excel-fájlokba történő beolvasást.


YSoft SafeQ munkafolyamat

Dokumentumrögzítés

  • Többfunkciós nyomtatóba ágyazott rögzítés
  • Biztonságos hozzáférés a többfunkciós nyomtatóhoz
  • Szkennelési lehetőségek korlátozása

Dokumentumelosztás

  • Mappák böngészése
  • Továbbítási lehetőségek
  • Biztonságos szkennelés egyetlen gombnyomással
  • Külső csatlakozók

Dokumentumfeldolgozás

  • Vonalkód-felismerés
  • Megbízható OCR szövegfelismerés
  • Képjavítás
  • Szövegnevek kiemelése

Kiegészítő funkció: jelentéskészítés

  • Előre meghatározott vagy egyéni kezelési jelentések
  • Vezetői vagy környezeti jelentés
  • Központi jelentéskészítés hosszútávú trendanalízishez