eCommerce | Online ügyintézés gyorsan és egyszerűen!
Minden egyes ügyfelünknek személyes fiókot biztosítunk az online kommunikációs és ügyintéző portálunkhoz. Minden egyes megrendelés, bejelentés állapotáról, a kiszállításokról státuszértesítéseket küld a rendszer, ezzel biztosítva a folyamatos nyomon követhetőséget, és elkerülve a téves vagy hiányos tájékoztatásból adódó kellemetlenségeket.
Az eCommerce felületén az ügyfelek könnyedén intézhetik az ügyeiket:
• Gyors kellék- és szervizigény bejelentés
• Bejelentkezés nélküli, néhány kattintásos QR kód alapú bejelentés
• Mellékletek csatolása
• Számlálóállás rögzítése pár kattintással
• Szerződéses gépek áttekintése
• Felhasználói értesítések beállítása
• eSzámlák és távszámlák letöltése
• Egyéb bejelentések, reklamáció
Mobiltelefonos QR kód alapú bejelentés minden ügyfelünknek elérhető!
intézhetik ügyfeleink a berendezéseikkel kapcsolatos ügyeiket. A gépkód matricán lévő egyedi QR kód beolvasását követően, a mobiltelefonról a portálra történő regisztráció és bejelentkezés nélkül mindössze néhány egyszerű lépésben adhatják le bejelentéseiket rövid idő alatt.
ÜGYFÉLELŐNYÖK
- Időmegtakarítás. Gyorsabb ügyintézés a hagyományos telefonos vagy emailes bejelentésekkel szemben
- A hibajegyek közvetlenül az adott mérnök technikushoz érkeznek meg munkajelentés formájában, ezzel is gyorsítva a folyamatot.
- QR kód alapú bejelentésnél nem kell bejelentkezni, és csak néhány kattintás.
- Egyszerű kezelhetőség, mobilról is.
- Nyomon követés.