eCommerce | Online ügyintézés gyorsan és egyszerűen!


Minden egyes ügyfelünknek személyes fiókot biztosítunk az online kommunikációs és ügyintéző portálunkhoz. Minden egyes megrendelés, bejelentés állapotáról, a kiszállításokról státuszértesítéseket küld a rendszer, ezzel biztosítva a folyamatos nyomon követhetőséget, és elkerülve a téves vagy hiányos tájékoztatásból adódó kellemetlenségeket.

Az eCommerce felületén az ügyfelek könnyedén intézhetik az ügyeiket:

• Gyors kellék- és szervizigény bejelentés

• Bejelentkezés nélküli, néhány kattintásos QR kód alapú bejelentés

• Mellékletek csatolása

• Számlálóállás rögzítése pár kattintással

• Szerződéses gépek áttekintése

• Felhasználói értesítések beállítása

• eSzámlák és távszámlák letöltése

• Egyéb bejelentések, reklamáció

Mobiltelefonos QR kód alapú bejelentés minden ügyfelünknek elérhető!

intézhetik ügyfeleink a berendezéseikkel kapcsolatos ügyeiket. A gépkód matricán lévő egyedi QR kód beolvasását követően, a mobiltelefonról a portálra történő regisztráció és bejelentkezés nélkül mindössze néhány egyszerű lépésben adhatják le bejelentéseiket rövid idő alatt. 

ÜGYFÉLELŐNYÖK

  • Időmegtakarítás. Gyorsabb ügyintézés a hagyományos telefonos vagy emailes bejelentésekkel szemben
  • A hibajegyek közvetlenül az adott mérnök technikushoz érkeznek meg munkajelentés formájában, ezzel is gyorsítva a folyamatot.
  • QR kód alapú bejelentésnél nem kell bejelentkezni, és csak néhány kattintás.
  • Egyszerű kezelhetőség, mobilról is.
  • Nyomon követés.

REGISZTRÁCIÓ | BEJELENTKEZÉS

 
A céghez első alkalommal regisztráló felhasználó automatikusan adminisztrátori jogot kap, amelyet ezt követően delegálhat, vagy további felhasználókat ruházhat fel adminisztrátori jogokkal.
A kommunikációs felület használatával kapcsolatban, az eCommerce portálra történő belépést követően bővebb információt talál.