Amikor valaki nyomtatni vagy szkennelni szeretne egy dokumentumot, nem akar szembesülni egy olyan eszközzel, amelyet nem tud használni. Legyen szó kifogyott tonerről vagy egy felmerült hibáról, az eredmény ugyanaz: eszközleállás, amely frusztrációt okoz a felhasználóknak.
Távoli szolgáltatásaink és támogatási képességeink révén azonnal útmutatást tudunk nyújtani a felhasználóknak vagy az IT csapat tagjainak a probléma megoldásában.
A rendelkezésre álló számos eszközzel és szoftverrel képesek vagyunk széles körű technikai problémák megoldására valós időben, távoli hozzáféréssel:
- Távoli telepítés
- Karbantartás
- Felügyelet és állapotellenőrzés, konfigurációkezelés
- Biztonságkezelés, automatizált FW frissítések
- Távoli biztonsági mentés és visszaállítás
- Jelentéskészítés és értesítések
- Adminisztráció
- Támogatás és útmutatás
- Oktatási anyagok távoli elérése
ÜGYFÉLELŐNYÖK
- Rendkívül gyors reagálás és megoldási idő
- Kevesebb szervizhívás, IT csapat terhelésének csökkentése
- Nagyobb fenntarthatóság
- Magas szintű biztonság