• Távoli szervizszolgáltatás

    Fixing issues quickly and securely

    Remote services and supportHeroSlider

Amikor valaki nyomtatni vagy szkennelni szeretne egy dokumentumot, nem akar szembesülni egy olyan eszközzel, amelyet nem tud használni. Legyen szó kifogyott tonerről vagy egy felmerült hibáról, az eredmény ugyanaz: eszközleállás, amely frusztrációt okoz a felhasználóknak.

Távoli szolgáltatásaink és támogatási képességeink révén azonnal útmutatást tudunk nyújtani a felhasználóknak vagy az IT csapat tagjainak a probléma megoldásában. 

 

A rendelkezésre álló számos eszközzel és szoftverrel képesek vagyunk széles körű technikai problémák megoldására valós időben, távoli hozzáféréssel:

  • Távoli telepítés
  • Karbantartás
  • Felügyelet és állapotellenőrzés, konfigurációkezelés
  • Biztonságkezelés, automatizált FW frissítések
  • Távoli biztonsági mentés és visszaállítás
  • Jelentéskészítés és értesítések
  • Adminisztráció
  • Támogatás és útmutatás
  • Oktatási anyagok távoli elérése
Ha kiderül, hogy technikusi látogatásra van szükség az ügyfélnél, előzetesen adatokat gyűjtünk a problémáról, hogy a látogatás minél hatékonyabb legyen, és minél gyorsabban vissza tudjuk állítani a rendszer működését.We can use our remote services and support capabilities to guide a user or member of your IT team through the resolution process on the spot. And if it turns out that a field engineer’s visit is needed at our customer's site, we can gather information about the issue in advance to make the visit as efficient as possible, and get you back up and running as quickly as we can.

A távoli szolgáltatások és támogatás előnyei

HeroSlider
1. Hogyan biztosítjuk a biztonságos csatlakozást?

Az adatvédelem érdekében végponttól végpontig terjedő titkosítás védi az összes, távoli szolgáltatásaink és támogatási portfóliónk keretében feldolgozott adatot, miközben minden adatkezelés összhangban van a GDPR követelményeivel.

Továbbá, a Konica Minolta Business Solutions Europe megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt az információbiztonsági irányítási rendszeréhez (ISMS), ami azt igazolja, hogy szervezetünkben a legmagasabb szintű információbiztonsági követelményeknek felelünk meg.

HeroSlider
2. Védve vannak az adatok?

Biztonsági mentést készítünk a kritikus MFP adatokról, így egy probléma vagy meghibásodás esetén gyorsan helyreállíthatók. Ez magában foglalja a rendszerkonfigurációs mentést, a rendszerkonfiguráció időszakos visszaállítását és az adatmentést.

HeroSlider
3.Alkalmazunk távoli vizuális segítségnyújtást?

Igen, amennyiben a távoli szolgáltatásnyújtás esetén szükséges, hogy látnunk kell azt, amit az ügyfél is lát, vagy az adott berendezés nincs távoli szervizszolgáltatásba kötve, az AIRe Link nevű, böngészőalapú távoli videós támogatási megoldásunkat használjuk.

ÜGYFÉLELŐNYÖK

    1. Rendkívül gyors reagálás és megoldási idő
    2. Kevesebb szervizhívás, IT csapat terhelésének csökkentése
    3. Nagyobb fenntarthatóság
    4. Magas szintű biztonság

Lépjen kapcsolatba velünk!