Amikor valaki nyomtatni vagy szkennelni szeretne egy dokumentumot, nem akar szembesülni egy olyan eszközzel, amelyet nem tud használni. Legyen szó kifogyott tonerről vagy egy felmerült hibáról, az eredmény ugyanaz: eszközleállás, amely frusztrációt okoz a felhasználóknak.

Távoli szolgáltatásaink és támogatási képességeink révén azonnal útmutatást tudunk nyújtani a felhasználóknak vagy az IT csapat tagjainak a probléma megoldásában. 

 

A rendelkezésre álló számos eszközzel és szoftverrel képesek vagyunk széles körű technikai problémák megoldására valós időben, távoli hozzáféréssel:

  • Távoli telepítés
  • Karbantartás
  • Felügyelet és állapotellenőrzés, konfigurációkezelés
  • Biztonságkezelés, automatizált FW frissítések
  • Távoli biztonsági mentés és visszaállítás
  • Jelentéskészítés és értesítések
  • Adminisztráció
  • Támogatás és útmutatás
  • Oktatási anyagok távoli elérése
Ha kiderül, hogy technikusi látogatásra van szükség az ügyfélnél, előzetesen adatokat gyűjtünk a problémáról, hogy a látogatás minél hatékonyabb legyen, és minél gyorsabban vissza tudjuk állítani a rendszer működését.We can use our remote services and support capabilities to guide a user or member of your IT team through the resolution process on the spot. And if it turns out that a field engineer’s visit is needed at our customer's site, we can gather information about the issue in advance to make the visit as efficient as possible, and get you back up and running as quickly as we can.

ÜGYFÉLELŐNYÖK


    1. Rendkívül gyors reagálás és megoldási idő
    2. Kevesebb szervizhívás, IT csapat terhelésének csökkentése
    3. Nagyobb fenntarthatóság
    4. Magas szintű biztonság

Jelentkezzen Online Üzleti Szakmai konzultációra!