Amikor valaki nyomtatni vagy szkennelni szeretne egy dokumentumot, nem akar szembesülni egy olyan eszközzel, amelyet nem tud használni. Legyen szó kifogyott tonerről vagy egy felmerült hibáról, az eredmény ugyanaz: eszközleállás, amely frusztrációt okoz a felhasználóknak.
Távoli szolgáltatásaink és támogatási képességeink révén azonnal útmutatást tudunk nyújtani a felhasználóknak vagy az IT csapat tagjainak a probléma megoldásában.
A rendelkezésre álló számos eszközzel és szoftverrel képesek vagyunk széles körű technikai problémák megoldására valós időben, távoli hozzáféréssel:
- Távoli telepítés
- Karbantartás
- Felügyelet és állapotellenőrzés, konfigurációkezelés
- Biztonságkezelés, automatizált FW frissítések
- Távoli biztonsági mentés és visszaállítás
- Jelentéskészítés és értesítések
- Adminisztráció
- Támogatás és útmutatás
- Oktatási anyagok távoli elérése
A távoli szolgáltatások és támogatás előnyei
1. Hogyan biztosítjuk a biztonságos csatlakozást?
Az adatvédelem érdekében végponttól végpontig terjedő titkosítás védi az összes, távoli szolgáltatásaink és támogatási portfóliónk keretében feldolgozott adatot, miközben minden adatkezelés összhangban van a GDPR követelményeivel.
Továbbá, a Konica Minolta Business Solutions Europe megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt az információbiztonsági irányítási rendszeréhez (ISMS), ami azt igazolja, hogy szervezetünkben a legmagasabb szintű információbiztonsági követelményeknek felelünk meg.
2. Védve vannak az adatok?
Biztonsági mentést készítünk a kritikus MFP adatokról, így egy probléma vagy meghibásodás esetén gyorsan helyreállíthatók. Ez magában foglalja a rendszerkonfigurációs mentést, a rendszerkonfiguráció időszakos visszaállítását és az adatmentést.
3.Alkalmazunk távoli vizuális segítségnyújtást?
Igen, amennyiben a távoli szolgáltatásnyújtás esetén szükséges, hogy látnunk kell azt, amit az ügyfél is lát, vagy az adott berendezés nincs távoli szervizszolgáltatásba kötve, az AIRe Link nevű, böngészőalapú távoli videós támogatási megoldásunkat használjuk.
ÜGYFÉLELŐNYÖK
- Rendkívül gyors reagálás és megoldási idő
- Kevesebb szervizhívás, IT csapat terhelésének csökkentése
- Nagyobb fenntarthatóság
- Magas szintű biztonság