INTUITÍV KEZELÉS | GYAKORLATILAG NINCS SZÜKSÉG BETANULÁSRA
Az áttekinthető, logikus kezelőfelülettel és a testreszabási lehetőségekkel az i-Series intuitív és felhasználóbarát élményt nyújt.
Az alkalmazások mostantól okostelefonokhoz hasonlóan, drag & drop módszerrel, témák vagy használati gyakoriság szerint csoportosíthatók mappákba. Ez leegyszerűsíti és felgyorsítja a hozzáférést, különösen akkor, ha sok alkalmazást használ egyszerre. Emellett olyan hasznos funkciók, amelyeket korábban külön kellett telepíteni a MarketPlace-ből, mostantól akár előre telepítve érhetők el, ezzel is növelve a felhasználói kényelmet.
Rugalmas testreszabhatóság
Az új i-sorozat intuitív, okostelefon-szerű felhasználói élményt kínál, amely annyira jól kezelhető, hogy gyakorlatilag nincs szükség betanulásra. A felhasználók ugyanúgy testre szabhatják képernyőiket, mint mobilkészülékeiken.
Felhő kompatibilis
Közvetlenül a felhasználói panelről zökkenőmentes integrációkat hozhat létre a felhasználó népszerű külső felhőszolgáltató alkalmazásokkal - például a SharePoint Online, a OneDrive, a OneDrive for Business, az MS Teams, a Google Drive, a Dropbox.
Papírtípus-felismerés
Az opcionális intelligens médiaszenzor automatikusan felismeri a nyomtatásra használt papír típusát, így csökkenti a papíradagolási és elakadási problémákat, időt takarít meg, és növeli a munkavégzés hatékonyságát.
Jobb hozzáférhetőség és használhatóság
A dönthető, nagy 10,1”-os tablet érintőpanel kényelmes kezelést biztosít minden felhasználó számára, akár állva, akár ülve használják. A papírtálcák és a tonerkazetták pedig könnyen hozzáférhetők.
i-SERIES ONLINE ÜZLETI KONZULTÁCIÓ és AJÁNLATADÁS
Megmutatjuk hogyan lehetséges i-Series berendezéseinkkel és professzionális szolgáltatásainkkal:
- IT KOLLÉGÁK TEHERMENTESÍTÉSE ÉS ADMINISZTRÁCIÓ CSÖKKENTÉSE
- FOLYAMATOS RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS, AKÁR 1 ÓRÁS REAKCIÓIDŐVEL.
- NYOMTATÓ ESZKÖZEINEK ÉS ADATAINAK BIZTONSÁGOSSÁ TÉTELE TÁMADÁSOK ELLEN
Az első 50 online konzultáció résztvevő online üzleti ebédre is vendégünk! Ajánlatunk 2025. augusztus 31-ig érvényes.
Üzleti ajánlatunk | bizhub C251i "Digital&Secure" szolgáltatással
Főbb jellemzői:
- 25 lap/perc másolási/nyomtatási sebesség
- széleskörű szkennelési lehetőségek
- okostelefon-szerű felhasználói élmény, könnyű kezelhetőség
- környezetbarát kialakítás, energiahatékonysági beállítások
- felhő kompatiblitás
- hozzáférés a Konica Minolta Marketplace alkalmazásokhoz
- online ügyfélkommunikációs portállal
- automatikus távfelügyelettel
- távoli szervizszolgáltatással, videós segítségnyújtással
- bizhub Secure merevlemez beállításokkal
- igény esetén Antivirus védelemmel
- opcionálisan intelligens média szenzorral, kevesebb papírelakadás és szervizhívás
- igény esetén költségmenedzsment rendszerbe integrálhatóság
- rugalmas pénzügyi konstrukciók
Kérjen cégreszabott ajánlatot szakértő kollégánktól!
Bővebben