• bizhub i-Series

    Egyszerűség

INTUITÍV KEZELÉS | GYAKORLATILAG NINCS SZÜKSÉG BETANULÁSRA

Az áttekinthető, logikus kezelőfelülettel és a testreszabási lehetőségekkel az i-Series intuitív és felhasználóbarát élményt nyújt.

Az alkalmazások mostantól okostelefonokhoz hasonlóan, drag & drop módszerrel, témák vagy használati gyakoriság szerint csoportosíthatók mappákba. Ez leegyszerűsíti és felgyorsítja a hozzáférést, különösen akkor, ha sok alkalmazást használ egyszerre. Emellett olyan hasznos funkciók, amelyeket korábban külön kellett telepíteni a MarketPlace-ből, mostantól akár előre telepítve érhetők el, ezzel is növelve a felhasználói kényelmet.

UserFriendly experience​HeroSlider
Rugalmas testreszabhatóság

Az új i-sorozat intuitív, okostelefon-szerű felhasználói élményt kínál, amely annyira jól kezelhető, hogy gyakorlatilag nincs szükség betanulásra. A felhasználók ugyanúgy testre szabhatják képernyőiket, mint mobilkészülékeiken.

Cloud ready​HeroSlider
Felhő kompatibilis

Közvetlenül a felhasználói panelről zökkenőmentes integrációkat hozhat létre a felhasználó népszerű külső felhőszolgáltató alkalmazásokkal - például a SharePoint Online, a OneDrive, a OneDrive for Business, az MS Teams, a Google Drive, a Dropbox.

Paper type detection​HeroSlider
Papírtípus-felismerés

Az opcionális intelligens médiaszenzor automatikusan felismeri a nyomtatásra használt papír típusát, így csökkenti a papíradagolási és elakadási problémákat, időt takarít meg, és növeli a munkavégzés hatékonyságát.

Remote maintenance​HeroSlider
Jobb hozzáférhetőség és használhatóság

A dönthető, nagy 10,1”-os tablet érintőpanel kényelmes kezelést biztosít minden felhasználó számára, akár állva, akár ülve használják. A papírtálcák és a tonerkazetták pedig könnyen hozzáférhetők.

i-SERIES ONLINE ÜZLETI KONZULTÁCIÓ és AJÁNLATADÁS

Megmutatjuk hogyan lehetséges i-Series berendezéseinkkel és professzionális szolgáltatásainkkal:


  1. IT KOLLÉGÁK TEHERMENTESÍTÉSE ÉS ADMINISZTRÁCIÓ CSÖKKENTÉSE
  2. FOLYAMATOS RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS, AKÁR 1 ÓRÁS REAKCIÓIDŐVEL.
  3. NYOMTATÓ ESZKÖZEINEK ÉS ADATAINAK BIZTONSÁGOSSÁ TÉTELE TÁMADÁSOK ELLEN

Az első 50 online konzultáció résztvevő online üzleti ebédre is vendégünk! Ajánlatunk 2025. augusztus 31-ig érvényes.


Üzleti ajánlatunk | bizhub C251i "Digital&Secure" szolgáltatással

Főbb jellemzői:

  • 25 lap/perc másolási/nyomtatási sebesség
  • széleskörű szkennelési lehetőségek
  • okostelefon-szerű felhasználói élmény, könnyű kezelhetőség
  • környezetbarát kialakítás, energiahatékonysági beállítások
  • felhő kompatiblitás
  • hozzáférés a Konica Minolta Marketplace alkalmazásokhoz
  • online ügyfélkommunikációs portállal
  • automatikus távfelügyelettel
  • távoli szervizszolgáltatással, videós segítségnyújtással
  • bizhub Secure merevlemez beállításokkal
  • igény esetén Antivirus védelemmel
  • opcionálisan intelligens média szenzorral, kevesebb papírelakadás és szervizhívás
  • igény esetén költségmenedzsment rendszerbe integrálhatóság
  • rugalmas pénzügyi konstrukciók

Kérjen cégreszabott ajánlatot szakértő kollégánktól!


Bővebben

ICW

Jelentkezzen Online Üzleti Szakmai konzultációra!