• TÁVOLI SZOLGÁLTATÁS ÉS DIGITÁLIS TÁMOGATÁS

    A gyorsabb és élményorientált problémamegoldásért

bizhub i-Series | GYORS KISZOLGÁLÁS


Az üzembehelyezést követően szerződött ügyfeleink kiszolgálását modern és biztonságos digitális eszközökkel támogatjuk.

Mobiltelefonról azt egyedi QR kód beolvasását követően a portálra történő regisztráció és bejelentkezés nélkül mindössze néhány kattintással adhatják le ügyfeleink bejelentéseiket rövid idő alatt. Automatikus távfelügyelet esetén pedig a számláló-, kellék- és szervizbejelentések automatikusan történnek.   

Távoli és videós szerviz szolgáltatásaink révén dedikált szakértői csapatunk által azonnali útmutatást tudunk nyújtani a felhasználóknak vagy az IT csapat tagjainak a probléma megoldásában. mellyel gyorsabb reakcióidővel nagyobb hatékonysággal oldjuk meg a jelentkező ügyfélproblémákat, maximalizálva a rendelkezésreállást és az ügyfélélményt.

● Gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés
● Kevesebb időigényes helyszíni kiszállás
● Gyorsabb reakció- és megoldásidő
● Maximalizált eszközüzemidő

HOGYAN MŰKÖDIK A TÁVOLI KAPCSOLAT?


Távoli szolgáltatásaink garantált védelmet nyújtanak: minden adat titkosítva van az adatátvitel teljes szakaszában, biztosítva ezzel a teljesen védett kommunikációt.

Jelentkezzen Online Üzleti Szakmai konzultációra!