Vállalati értékeink

Akinek a munkához, ügyfelekhez és kollégákhoz való pozitív, lelkes és megoldás-orientált hozzáállása nemcsak saját munkájára, hanem másokra is ösztönzőleg hat.

Aki egyénileg és a BHN közös érdekeit is szem előtt tartva a saját munkáját teljeskörűen és felelősségteljesen végzi. Felelősnek érzi magát nem csak a feladat ellátásért, de annak eredményességéért is, az esetleges hibákat is felvállalja aktívan és teljeskörűen vesz részt azok kijavításában, jövőbeni megelőzésében.

Aki a kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatok kialakításán dolgozik, kommunikációja mind a partnerekkel, mind munkatársakkal példaértékűen hiteles, korrekt, őszinte és asszertív.

Aki a munkáját a külső vagy belső ügyfelek szempontjainak és érdekeinek figyelembe vétele mellett végzi: nemcsak szem előtt tartja a külső vagy belső ügyfelek igényeit, de példaértékűen dolgozik velük közösen azon, hogy a számukra is a leginkább megfelelő megoldást megtalálja, legyen szó értékesítésről, gép javításról vagy a támogató funkciókról (pl. pénzügy, marketing, back office funkciók). Nyitott a visszajelzésekre, maga is proaktívan keresi a visszajelzéseket, hogy azok mentén még inkább értse az ügyfeleket és növelje az ügyfelek elégedettségét, elkötelezettségét.

Aki mindig törekszik a kooperációra, odafigyel minden érintett lehetséges igényére, érdekeire és céljaira, és minden érintett megoldás számára jó, közös megoldásokat talál. Példaértékű az együttműködésekben, mások tisztelte, bevonása terén, nyitott az övétől eltérő véleményekre, így az esetleges érdekkülönbségek esetén is megnyugtató, jó megoldásokat képes megtalálni.

Aki proaktívan törekszik az újításokra, innovatív ötletei, fejlesztési törekvései javítják a vállalat/szervezeti egység eredményességét, a külső/belső ügyfelek elégedettségét, a belső munkafolyamatok hatékonyságát, az együttműködések minőségét. Fontos számára, hogy nem csak ötleteket, javaslatokat fogalmazzon meg, de azokat a mindennapi munkavégzésbe be is építse. Munkája során folyamatosan keresi a fejlesztési lehetőségeket, legyen szó apró, folyamatos változtatásokról, vagy egyszeri nagy ötletekről.

Munkatársi Kiválósági díjas kollégáink mondták

A Konica Minolta dolgozóinak minden üzleti évben lehetőségük nyílik megválasztani az Excellence Award keretében azt a 6 kollégát, akikre leginkább illik az évben cégünk 6 alapértéke.

Emese 2019-ben nyerte meg a Passionate, 2020-ban pedig a Customer-centric és az Open and honest díjat: „Azt szeretem a munkámban, hogy változatos, minden nap szembe jöhetnek új dolgok, amiből tanulhatok és ezáltal komplexebben tudok gondolkodni. Egy támogató környezetben vagyunk, sose kell attól félni, hogy egyedül vagy a problémáddal vagy a kérdéseddel, emiatt a nehezebb napok is könnyebbé válnak. Az open and honest hozzáállás jellemzi a mindennapjainkat, lehet közösen ötletelni, mindenki őszintén elmondhatja a véleményét. A nyílt kommunikációnak köszönhető, hogy bizalommal tudunk fordulni vezetőink és kollégáink felé, ami a sikeres munka egyik alapja.”

Andi 2021-ben és 2023-ban nyerte el a Customer-centric díjat: „A Konica Minoltánál számos diák tölt be gyakornoki pozíciót. Ez lehetőséget ad számukra, hogy már az egyetemi évek alatt értékes szakmai tapasztalatra tegyenek szert egy nagy multú, piacvezető, nemzetközi branddel rendelkező vállalatnál.

4 és fél évvel ezelőtt én is így indítottam a karrierem a cégnél. Már a kezdetektől dolgozhattam nagy projekteken, amelyekben nagyfokú önállóságra sarkaltak (persze a megfelelő szakmai támogatás mellett), ami hatalmas fejlődési lehetőséget biztosított számomra.

Munkám során ismert nagy cégekkel kerülhetek kapcsolatba és megoldásainkkal segíthetek hatékonyabbá tenni működésüket. Nincs két teljesen egyforma projekt, mindig van valami kihívást jelentő, valami átlagtól eltérő, ami izgalmassá teszi a mindennapokat.”

Marcsi 2020-ban nyerte meg az Accountable és Passionate, 2021-ben az Accountable és 2023-ban az Inclusive and collaborate díjat: „Rengeteg projekten vagyunk már túl. Egy-egy új rendszer bevezetése mindig izgalmas feladat és szívesen veszek részt benne. Itt úgy érzem szakmailag is tudok fejlődni, hiszen egy új rendszer nem feltételül fogja azt tudni, amit a régi tudott. Tudni kell alkalmazkodni, változtatni úgy, hogy az érték megmaradjon. A motivációt pedig a csapatom adja, amikor látom azt, hogy értik és szívesen használják az újításokat. Szakmailag folyamatosan tudok fejlődni, hiszen sok új feladatot kapok, amelyek nem feltétlenül tartoztak a korábbi mindennapok feladatai közé. Vezetőinktől pedig megkapom a szükséges támogatást abban, hogy ha bizonytalannak érzem magam merjek kérdezni és segítséget kérni.

Azt gondolom a zsongás ejtett rabul. Nem tudok unatkozni vagy lazítani.”

Kriszti 2018-ban nyerte el az Inclusive and collaborate díjat: „Az emberi kapcsolatokat, a családias légkört, számomra a legmotiválóbb mindig is ez volt. Szeretek a kollégáimmal csapatban dolgozni, mert repül az idő, fejlődünk szakmailag és közben még jól is érezzük magunkat. 😊”

Hunor 2023-ban nyerte meg az Open and honest díjat: „Fontos számomra, hogy nagyon jó csapatban dolgozhatok, jó az összhang a kollégákkal, és ha támogatásra van szükségem nyugodtan fordulhatok a vezetőimhez is. Számomra elengedhetetlen a változatosság, és itt a munkám lehetővé teszi, hogy eltérő feladatokkal és kihívásokkal találkozzak.”

Andris 2018-ban nyerte meg a Customer centric díjat: „A kedvencem, hogy a cég egy „családi multi”, azaz vegyülnek egy multi és egy kisebb, „családi” cég előnye. Egy stabil multi háttér, miközben a hangulat és a csapat abszolút családi. 😊 Hagyják, hogy dolgozzak. Azaz, hogy (persze keretek között), de kreatívan használhassam, fejlesszem a tudásom, anélkül, hogy mikromenedzselnének.”

Gabi 2022-ben nyerte meg az Accountable díjat: „A cég hiánypótlóan rugalmas, a munkám pedig „egyedi és megismételhetetlen”: megélem ugyan a felelősség terhét, cserébe viszont rengeteget és folyamatosan fejlődök szakmaialag, emberileg, világképileg.”

Attila 2022-ben nyerte meg az Inclusive and collaborate díjat: „Azt szoktuk mondani, hogy a szerviz nem egy munkakör, hanem egy hitvallás. Aki egyszer ebben nevelkedett, az nagy valószínűséggel nem fog más hivatást keresni. Alapvetően ehhez hozzá tartozik a folyamatos változás, a rugalmasság az új technológiák implementálása, ehhez kapcsolódó folyamatok megálmodása és megvalósítása, aminek az eredményét aztán tapasztaljuk a számos elégedett ügyféllel történő találkozás során. Ezek mellett pedig egy folyamatos kihívás, hogy ezt az egészet hogyan tudjuk úgy jól kezelni, hogy nyereségesen virágzóan legyen képes működni a szervezet. Ezeket mind szeretem.”

Zoli 2019-ben nyerte meg az Accountable díjat: „A Konica Minolta nagy előnye a kiszámíthatóság. Tudod, hogy egy erős multinacionális vállalat áll a munkád mögött és hogy számíthatsz a kollégáid támogatására, akár nemzetközi szinten is. A cég támogatja ezen felül a munka és a magánélet egyensúlyát és bár igaz, hogy sok feladat van, de a távmunka és home office lehetősége nagy segítséget jelent az egyensúly megtartásában.”