DIGITAL WORKPLACE VIRTUAL

Köszönjük regisztrációját!

 

Köszönjük regisztrációját!


Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
 

Kiknek javasoljuk Digitális Munkahely megoldásainkat?


Megoldásainkat elsősorban 30-300 fős vagy igény esetén ennél nagyobb vállalatoknak kínáljuk, ahol legalább 3-szintű a szervezet felépítése (beosztott – csoportvezető – ügyvezető). Iparágtól függetlenül a legtöbb vállalat részére használhatók ezen megoldások. Elsősorban az alábbi területeket érintve: HR, beszerzés, szerződéskezelés, projektmenedzsment valamint egyéb területek ahol hatékonyabb munkafolyamatokra van szükség.
 

Az Ön vállalatára is jellemző?


 


 

Ahol a projektek során gyakoriak a csoportmunka és kommunikációs nehézségek, a státuszok nehezen követhetők, nehéz a szükséges dokumentumok megtalálása. Továbbá a helyettesítések is problémát jelentenek.
 


 

Ahol drága komplex rendszerek helyett az alapfolyamatokra egy egyszerűen bevezethető és könnyen tanulható megoldásra van szükség.
 


 

Ahol az egymásra épülő munkafolyamatokat nem lehet egy rendszerben, egy felületen követni, illetve menedzselni, ami többek között idővesztességgel és frusztrációval jár.
 


 

Ahol egyszerűbb folyamatok digitalizálásával szeretnék elkezdeni a manualitás és adminisztráció csökkentését.
 


 

Ahol a Papír alapú dokumentumok és manuálisan kezelt munkafolyamatok sok erőforrást „égetnek el”.
 


 

Ahol Microsoft megoldásokat már használnak, és gyorsan telepíthető alkalmazásokat keresnek, egyéb újabb szoftverek beszerzése nélkül.
 

Termékbevezetés folyamata

Termékbevezetés folyamata


 

Gyorsan telepíthető és tanulható megoldásra van szüksége?

KOMPLEX, TELJESEN EGYEDILEG FEJLESZETETT RENDSZER

EGYSZERŰBB, EGYEDILEG FEJLESZTETT RENDSZER

KONICA MINOLTA KERETRENDSZER