Megosztás
Vállalatok - különösen a kis és közepes méretűek - gyakran szembesülnek a problémával, hogy hogyan lehet minél hatékonyabban menedzselni IT környezetüket a lehető legkisebb költséggel. A szabályozási és biztonsági követelményeknek való megfelelés szakértői technikai ismereteket és dedikált osztályt igényel. Ahogy a vállalkozása növekszik, az összes szerverének, adatbázisának, hálózati technológiájának és munkaállomásának egyidejű kezelése akadályt jelenthet, különösen akkor, ha a vállalati környezet összetettségét is figyelembe vesszük.
Általában a távfelügyelet és menedzsment nem az egyetlen probléma; ez a vállalati környezet hatékony kezeléséhez szükséges időn, a megfelelő készségeken és kompetens tudáson alapszik.
Üzlete nagy mértékben függ a vállalat szervereinek, munkaállomásainak, hálózatának és eszközeinek permanensen hibátlan működésétől. Ha ezek közül bármelyik rendszer meghibásodik, az esetleges hibák javításának pénzügyi kockázata jelentős lehet - a potenciális adatvesztést nem is említve. Állandó figyelemmel kísérni az IT környezetet és stratégiailag allokálni a technológiai költségeket időigényes feladat. A Konica Minolta megoldását igénybe véve pedig nem is kell értékes idejéből engednie.
Merült már fel vállalata életében a szerver és hálózati infrastruktúra felügyelet és menedzsment kiszervezése külső szolgáltatónak?
Szakértőink a Konica Minoltánál figyelemebe veszik az üzleti infrastruktúrájának legfontosabb szempontjait és ez alapján szignifikánsan javíthatják vállalata teljesítményét. A tapasztalt és képzett IT szakemberekből álló csapatunk egy úgynevezett "remote monitoring agent" telepítése után proaktívan tudja felügyelni a rendszer működését és a felmerülő, lehetséges hibák ellen azonnal fel tud lépni.
Így abban az időben, amit megtakarít összpontosíthat az alapvető üzleti tevékenységeire, miközben mi gondoskodunk üzleti rendszereiről.
Távfelügyelet és menedzsment szolgáltatásunk (Remote Monitoring and Management - RMM) az egész rendszerét felölelő, centralizált felügyeletet és irányítást biztosít, beleértve a szerverek, hardverek, a tárhely, a Konica Minoltán keresztül igénybe vett alkalmazások, az operációs rendszer és a kapcsolódó hálózati infrastruktúra felügyeletét, kezelését. A szolgáltatást úgy terveztük, hogy biztosítani tudja a telepített infrastruktúrák megfelelően üzemelését, és képes legyen támogatni a vállalkozás működési igényeit.
A Konica Minolta a potenciális fennakadások és problémák megelőzésével hozzájárul az operatív üzletág megbízhatóságának növeléséhez. Így az összetett, kritikus vagy időigényes feladatokat maga mögött hagyhatja, figyelmét pedig az üzlete fejlesztésére szentelheti. A szolgáltatás segítségével a rendszer leállások idejét a minimumra csökkentheti, így optimalizálva produktivitását.
Szeretne kimagasló eredményeket elérni a digitális nyomdaiparban? A Konica Minolta nyomdaipari rendszerei és Irodai hardverei nagysebességű fekete-fehér nyomtatást, professzionális minőségű inline finishelési lehetőségeket biztosítanak az összetett feladatok és egyéb kihívások megoldásához. Cége méretétől és szakterületétől függetlenül hardvereink lehetővé teszik a nyomtatási infrastruktúra kiépítését, a digitális tartalmak kezelését, a legmodernebb mérőeszközöket és más megoldásokat integrálását, melyek fejleszthetik munkafolyamatait.
A Konica Minolta képes megoldást nyújtani a vállalti folyamatokba felmerülő problémákra, igazodik a különböző munkastílusokhoz, és olyan szoftver megoldásokat kínál, amelyek megfelelnek az iparág igényeinek. A rendszer használatával kontroll alatt tarthatja nyomtatási és másolási tevékenységek költségét, és fejlett biztonsági intézkedéseket hozhat, amivel meggátolhatja az érzékeny dokumentumok illetéktelen kézbe kerülését. A Konica Minolta számára az ügyfelek igényeinek kielégítése az egyik legfontosabb szempont, így még a legnagyobb szoftverkövetelményeket támasztó szervezeteket is megfelelően tudja kiszolgálni.
Tapasztalt, megbízható tudású szakembereink segítenek elsajátítani a termékek magabiztos használatát és működtetését, valamint állnak rendelkezésére a további felmerülő kérdésekben. Szolgáltatásainkba beletartoznak az optimalizált nyomtatási szolgáltatások a tanácsadás kombinálásához; a hardver és szoftver implementáció; a munkafolyamat-kezelés a dokumentum utáni kiadások csökkentéséhez; és az intelligens biztonsági szolgáltatások is.
A távoli kezelés szolgáltatásunkat (Remote Management Service - RMS) úgy terveztük meg, hogy biztosítsa üzlete hatékony munkamenetéhez szükséges, folyamatosan növekvő IT infrastruktúra igényeit.
A távfelügyeleti szolgáltatás az információkat egy úgynevezett "agent" segítségével gyűjti be, amely csak azokat az adatokat gyűjti, amelyek valóban szükségesek, például a teljesítményéhez kapcsolódó információkat.
Az adatok biztonságos és bizalmas kezelése érdekében szigorú adminisztratív, fizikai és technikai előírásoknak felelünk meg, adatközpontjaink pedig elérték a Sarbanes-Oxley által elfogadott legmagasabb szintű biztonsági tanúsítványt - függetlenül auditálva a SAS70 Type II-nak.
Az így összegyűjtött információk egy kezelőfelületen keresztül válnak elérhetővé, így könnyen eleget tudunk tenni a szolgáltatási kötelezettségeknek, valamint a technikai támogatási igényeknek.
Back-up és antivírus szolgáltatások
A végpontok közötti ellenőrzési nyomvonal az azonosított kérdések és bármely Konica Minolta beavatkozás esetén
Menedzsment szolgáltatások
Különböző probléma megoldási lehetőségek a Konica Minolta IT támogató közösségétől
Periodikus kiszolgáló- és alkalmazásspecifikus felügyeleti szolgáltatások
A kiszámítható szolgáltatási teljesítmény és az időszakos teljesítmény láthatósága
A proaktív infrastruktúra felügyelet segít felismerni és megoldani a potenciális meghibásodásokat még mielőtt azok valós problémák lennének.
Valós idejű szerver és alkalmazás felügyelet
Szerver állapot-vizsgálati szolgáltatás
A belső erőforrások támogatásával időt takaríthat meg és az üzleti tevékenységeire összpontosíthat.