Kliensüzemeltetés

Forduljon bizalommal IT szakembereinkhez

Vegyen igénybe az SLA alapú, professzionális szolgáltatást, hogy optimalizálja költségeit és növelje felhasználói elégedettségét!


A Konica Minolta által biztosított szolgáltatásnak köszönhetően minimalizálhatja a kliensoldali meghibásodásból származó időveszteséget, ezzel akár költségei is csökkenhetnek. Felhasználói elégedettek lesznek, mivel az IT szakembereink segítségére bármikor számíthatnak, akik mindig a legjobb tudásuk szerint oldják meg a felmerült problémákat.

Egy jól menedzselt kliens üzemeltetési szolgáltatásra optimális költség és felhasználói elégedettség jellemző. Ennek eléréséhez szükséges a megfelelő megoldást és reakcióidőt definiálni a felhasználók felé. A bejelentések száma redukálható a támogatott hardverek és szoftverek standardizálásával, ugyanakkor csökkenthető az időráfordítás, ami így tovább növeli az elégedettséget.

A kliensüzemletetési szolgáltatásunk az üzemeltetett informatikai szolgáltatások (operációs rendszer, irodai szoftver környezet) helyreállítását, illetve az előforduló problémák megoldását jelenti. Ez a szolgáltatásunk két jól elkülöníthető tevékenységi körből áll: incidens- és problémamenedzsment, ill. szolgáltatási igények teljesítése. Ez utóbbi a klienskörnyezet esetén az ún. IMAC (install, move, add, change) szolgáltatásokat jelenti, amelyek az irodai környezettel kapcsolatosan igényelt standard változások implementálását jelenti.