Minden szerződés és dokumentum egy helyen, digitálisan tárolva, hogy bárhonnan hozzáférhetőek legyenek dolgozzon akár otthonról, akár az irodából.
Megoldásunkkal a szerződések kezelése egyszerűbb, mint valaha. A dokumentumok csoportosítva, kulcsszavak segítségével kereshető formában vannak tárolva a rendszerben. A szerkesztés, az egyes módosítások és a végleges verziók létrehozása ugyanezen a felületen végezhető, továbbá nyomon követhető az is, hogy ki és milyen módosítást alkalmazott az adott dokumentumon. A platform emellett véleményezések, jóváhagyási folyamatok és aktuális státuszok megadására is lehetőséget nyújt. A rendszerben beállítható az is, hogy emlékeztetőket küldjön az egyes határidőkről, hogy ne felejtse el megújítani lejáró szerződéseit. A kollégák számára különböző, előre meghatározott jogosultságokat biztosítunk a rendszerhez, így biztosítva, hogy a bizalmas információk a hatályos GDPR szabályozás teljesmértékű betartása mellett megfelelően, biztonságosan legyenek kezelve.
Aláírásra vár? Lejárt és újra kell kötni? Rendszerünkkel könnyedén nyomon követhető, milyen állapotban vannak a szerződései.
Egy szerződés újrakötésekor gyorsan visszakeresheti a korábbi árakat és feltételeket.
Logikusan felépített, egyszerűen kereshető mappastruktúra, ahol könnyen megtalálja a keresett dokumentumot.
Szerződéssablonok felhasználásával felgyorsíthatja a dokumentumkészítés folyamatát.
A *-gal jelölt szövegmezők kitöltése kötelező!
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, frissítse a cookie-beállításokat!