Budapest
Megosztás
Hogyan automatizálhatók egyes pénzügyi folyamatok?
A Konica Minoltánál célunk, hogy széleskörű innovatív megoldásainkkal, automatizmusokkal támogassuk ügyfeleinket az operatív és üzleti folyamataik digitalizációjában, és segítsük őket egy élvezhető munkakörnyezet kialakításában. E célkitűzésünk megvalósítása érdekében DIGITÁLIS MUNKAHELY elnevezésű programunk első mérföldköveként mutattuk be a NAV 3.0 integrációval ellátott automatizált bejövő számlafeldolgozási megoldásunkat. Budapesti eseményeinken számos cég képviselője megtisztelt bennünket jelenlétével, akik elkötelezettek annak érdekében, hogy a pénzügyi területen jelentkező manuális, humán erőforrást igénylő munkákat automatizmusokkal támogassák, a bejövő számla adminisztrációhoz kapcsolódó folyamataikat digitalizálják, és nem utolsó sorban növeljék kollégáik elkötelezettségét. A pénzügyi megoldásunk szakmai bemutatóját megelőzően a résztvevők a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara közreműködésével Czimbalmos Levente előadásán keresztül általános képet kaptak a magyarországi vállalatok digitalizációs helyzetéről és az elérhető lehetőségekről. Kiemelt hangsúlyt fektettünk arra, hogy pénzügyi megoldásainkat a lehető leggyakorlatiasabb módon, tapasztalatok megosztása révén ismertessük meg az érdeklődőkkel. Külön köszönet a Lindab Kft. és a Kovács Kft. képviselőinek, akik részletesebben beszámoltak arról, hogy az új rendszerrel hogyan változott meg pozitív értelemben a kollégáik mindennapi munkavégzése. Mindkét vállalat esetében a közös munkát egy szakmai konzultáció, igényfelmérés előzte meg, ahol pontosan definiálásra került, honnan hová szeretnének eljutni, amihez mi, a Konica Minolta a megoldást biztosítottuk. Mostanra mindegyik cégnél a dokumentumkezelés, a tárolás és a számlákból való adatkinyerés digitalizált módon történik, mely nagyban megkönnyíti a mindennapi munkafolyamatokat, és jelentősen kevesebb manuális munkát igényel a dolgozók részéről. Ennek köszönhetően a munkavállalóiknak lehetőségük van további értékteremtő munkák elvégzésére. Kovácsné Prókai Tímea a Kovács Kft. gazdasági vezetője és Szabó György a Lindab Kft. IT vezetője külön-külön kiemelte, hogy szakértő csapatunk segítségével egy zökkenőmentes bevezetési folyamatot követően hozzájutottak egy megbízhatóan működő, mindenki számára egyszerűen kezelhető rendszerhez. Hozzátették, hogy az egyéni igények alapján lefejlesztett számlamenedzsment megoldás a beépített automatizmusok és integrációk révén jelentős időt spórol meg a dolgozóik részére. Kétségtelen, hogy a digitalizáció iránt egyre nagyobb igény mutatkozik a magyarországi cégek életében, melyet a piackutatások is alátámasztanak. A legtöbb esetben a kérdés azonban a „HOGYAN”. Ebben szeretne a Konica Minolta Magyarország segítséget nyújtani, és elkötelezett annak érdekében, hogy minél szélesebb körben megismertesse a cégekkel a rendelkezésre álló automatizációs lehetőségeket, és támogassa őket a digitális érettségük növelésében. – nyilatkozta Kószás Attila, a Konica Minolta Magyarország regionális marketing vezetője. Következő állomásunk Kelet-Magyarország, hamarosan jelentkezünk a részletekkel. https://www.konicaminolta.hu/hu-hu/szamlamenedzsment