Dobozos munkafolyamat-automatizáló megoldások

KKV-szektor | KIMENŐ SZÁMLAFELDOLGOZÁS

FELMÉRÉS ÉS KONZULTÁCIÓ
 

KIMENŐ SZÁMLAFELDOLGOZÁS MEGOLDÁS

KIMENŐ SZÁMLAFELDOLGOZÁS MEGOLDÁS
Az elektronikus számlázásnak számtalan előnye van a papíralapon küldött számlához képest, ezért egyre több vállalkozás kezd áttérni erre a számlaküldési módra. A magyar jogszabályok EU-harmonizációja, a számlák tömeges küldéséhez szükséges technológiák fejlődése és bárki számára elérhetővé válása megnyitotta az utat a számlakibocsátók számára a változás irányába. A számlaküldés korszerűsítése kézi beavatkozás nélkül, a jelenleg használt vállalatirányítási rendszer megtartása mellett is megoldható. A kimenő számlák elküldése a partnerek, vevők számára sokkal gyorsabban fog megvalósulni, és kevesebb emberi erőforrást emészt majd fel megoldásunk segítségével. A bevezetendő rendszer segítségével a számlaküldési folyamat a továbbiakban teljesen elektronikussá, modernné, egyszerűvé és átláthatóvá válik.

BEVEZETÉS

  • A kimenő számlák továbbíthatóak e-mailen teljesen szabályosan és törvényesen, akár PDF-formátumban.
  • Fontos, hogy ez nem elektronikus számlázást jelent - mert a számla saját példányát papíralapon ki kell nyomtatni -, hanem azt, hogy a vevő példányát nem a kiállító nyomtatja ki, hanem az ügyfél/vevő, azaz a számlát befogadó fél.
  • Az e-mailen továbbított bizonylat az ügyfél/vevő számára csak akkor lesz tényleges adóügyi bizonylat, ha azt ki is nyomtatja!
  • Az e-mailen továbbított számla csupán egy távnyomtatást jelent, amit az ügyfél, a vevő végez el a számlakiállító helyett.
  • Ez azért lehetséges, mivel megszűntek a számlák nyomtatási példányszámához kapcsolódó előírások, így nem kell a számlák nyomtatási példányszámát sem sorszámozni, sem megjelölni azt a tényt, hogy eredeti vagy másolati példányt nyomtatunk.
  • Csak olyan számla létezik, melynek összes nyomtatási példánya formailag és tartalmilag is teljesen azonos, függetlenül a kinyomtatott példányszámtól.

KIHÍVÁSOK

  • A pénzügyi területen a számlák kiküldése az a terület, ahol a manuális, ezáltal lassú folyamatok az egyik legtöbb humánerőforrást emésztik fel.
  • A kimenő számlák nyomtatva vannak és postai úton kerülnek kiküldésre.
  • Jelentős emberi erőforrás és időráfordítás szükséges a nyomtatás, borítékolás és postázás folyamatához.
  • Lassú számlaátfutási idők a kiállítástól a fizetésig.
  • Magas nyomtatási és postázási költségek.
  • A számlák nem mindig jutnak el az ügyfélhez/vevőhöz.
  • Elmaradó bevételek.
  • Elégedetlen ügyfelek/vevők.
  • Annak visszakeresése, hogy az egyes számlák el lettek-e küldve, nehézkes, nem megoldott, historikus adatok nem kerülnek tárolásra.

Mentesüljön Ön is a bosszantó kihívásoktól, első lépésként jelentkezzen felmérési és konzultációs programunkra!

MEGOLDÁSUNK

  • A számlák az ügyviteli szoftverben PDF-formátumban, digitális formában kerülnek kiállításra, így nincs nyomtatási költség.
  • A kötelező NAV adatszolgáltatáshoz nyújtott adatokat használjuk az e-mailek megszemélyesítésére, és később ezek alapján lehet keresni a kimenő számlák között is a webes felületen.
  • Minden kimenő számla a rendszerbe kerül, így nincsenek elveszett számlák, a folyamat transzparens, és ezáltal követhető.
  • A számlák e-mail csatolmányként, digitálisan utaznak az ügyfélhez/vevőhöz, így gyakorlatilag nincs átfutási idő és nincsenek eltűnő számlák, azok a kiállítás napján megérkeznek.

ÜGYFÉLELŐNYÖK

  • A felszabaduló vezetői erőforrások értékteremtő tevékenységre fordíthatók.
  • Kiváltható a kimenő számlák nyomtatása.
  • Drasztikusan csökkenthetőek a nyomtatási- és posta költségek.
  • Automatizált megoldás a számlák kiküldésére.
  • Egyszerűen integrálható a legtöbb ügyviteli/ERP-rendszerhez, ezért gyorsan bevezethető.
  • Üzleti folyamatok felgyorsulása, hatékonyságnövekedés.
  • Nincs több el nem küldött számla.
  • Felhasználóbarát, könnyen használható, böngészőből elérhető felület.
  • Egyszerűen nyomon követhető a feldolgozási folyamat a státuszoknak köszönhetően.
  • A rendszer egyedi igényekre is kiterjeszthető. Az üzemeltetés támogatását és a rendszer igényeknek megfelelő testreszabását a Konica Minolta szakemberei biztosítják. 
  • A vállalat megítélésének javulása a környezettudatos számlakezelésnek köszönhetően.
 

Élvezze Ön is a digitalizációs megoldások előnyeit, első lépésként jelentkezzen felmérési és konzultációs programunkra!

INNOVATÍV MEGOLDÁSUNK MŰKÖDÉS KÖZBEN

TAPASZTALATAINK

TAPASZTALATAINK


A dokumentumok visszakeresésére fordított idő
egyes esetekben 90%-kal csökkent. 


A dokumentumok és feladatok átfutási ideje
egyes esetekben kb. 60%-kal csökkent.


Az elkallódó dokumentumok száma
egyes esetekben 2%-ra csökkent. 


A dolgozók elégedettsége
a rugalmas munkavégzés miatt nőtt.
* A vállalati szokásoktól függően.

előtte vs. utána

előtte vs. utána



MEGVALÓSÍTÁS ELŐTT

  • Számlák küldése manuálisan, papíralapon
  • Számlák nyomtatása három példányban
  • Visszakeresési nehézségek
  • Nagy helyigény az archívum számára



VS.




DIGITALIZÁCIÓ



MEGVALÓSÍTÁS UTÁN

  • Digitális számlakezelés
  • Tartalmában is kereshető PDF-ek generálása
  • Adatkinyerés (OCR) és az adatok letöltése a NAV Online Számlarendszerből a belföldi számlák esetében
  • Ellenőrzött adatok
  • Számlák hitelesítése és digitális tárolása
  • A számlák borítékolása, kiküldése sok időt vett igénybe
  • A papíron kiküldött számlák fizetése később érkezett be
  • Elkallódó dokumentumok


FOLYAMATTÁMOGATÁS

  • Teljes mértékben digitalizált folyamat
  • Hibakezelési modul
  • Adatrögzítési és -tárolási hibák elkerülése
  • Automatikus számlaküldési folyamat
  • Nincs integráció


INTEGRÁCIÓ
 

  • NAV Online Számlarendszer
  • Vállalatirányítási rendszer-integráció

KAPCSOLATFELVÉTEL

KAPCSOLATFELVÉTEL