Dobozos munkafolyamat-automatizáló megoldások

KKV-szektor | KIMENŐ SZÁMLAFELDOLGOZÁS

FELMÉRÉS ÉS KONZULTÁCIÓ
 

DIGITÁLIS ÉRETTSÉG FELMÉRÉSE & KONZULTÁCIÓ | KKV szektor

Töltse ki az adott folyamat(ok)ra vonatkozó felmérő kérdőív(ek)et, melyet követően megtudhatja, milyen megoldások állnak rendelkezésre egyes irodai folyamataik digitalizálására és korszerűsítésére.
 
„AZONNALI MEGTAKARÍTÁSI AJÁNLATUNK”
Az első 50 kérdőívet kitöltőnek a digitális névjegykártyáját mi álljuk. Ajánlatunk 2023. augusztus 21-től október 30-ig érvényes.

1 hónapos hozzáférés 200+ vezetői tudásanyaghoz az Onlife jóvoltából minden kérdőívet kitöltőnek!

Partnerünk, az Onlife jóvoltából minden kitöltő 30 napos hozzáférést kap az Onlife Körhöz (onlifekor.hu), ahol a vezetők a magyar nyelvű people menedzsment tudásplatform révén a vezetés emberi oldalához kapcsolódó kihívások megoldásához kapnak lépésről lépésre útmutatókat (pl. hatékony meetingek, projekt- és változásmenedzsment, eredményes kommunikáció, interjúztatás stb.). A hanganyagokból, videóból, írott cikkekből és vezetői hírlevelekből álló tudástár heti rendszerességgel bővül, de az ajándék előfizetés révén nemcsak az új tartalmakhoz, hanem a teljes gyűjteményhez hozzáférést kap.

KIMENŐ SZÁMLAFELDOLGOZÁS MEGOLDÁS

KIMENŐ SZÁMLAFELDOLGOZÁS MEGOLDÁS
Az elektronikus számlázásnak számtalan előnye van a papíralapon küldött számlához képest, ezért egyre több vállalkozás kezd áttérni erre a számlaküldési módra. A magyar jogszabályok EU-harmonizációja, a számlák tömeges küldéséhez szükséges technológiák fejlődése és bárki számára elérhetővé válása megnyitotta az utat a számlakibocsátók számára a változás irányába. A számlaküldés korszerűsítése kézi beavatkozás nélkül, a jelenleg használt vállalatirányítási rendszer megtartása mellett is megoldható. A kimenő számlák elküldése a partnerek, vevők számára sokkal gyorsabban fog megvalósulni, és kevesebb emberi erőforrást emészt majd fel megoldásunk segítségével. A bevezetendő rendszer segítségével a számlaküldési folyamat a továbbiakban teljesen elektronikussá, modernné, egyszerűvé és átláthatóvá válik.

BEVEZETÉS

  • A kimenő számlák továbbíthatóak e-mailen teljesen szabályosan és törvényesen, akár PDF-formátumban.
  • Fontos, hogy ez nem elektronikus számlázást jelent - mert a számla saját példányát papíralapon ki kell nyomtatni -, hanem azt, hogy a vevő példányát nem a kiállító nyomtatja ki, hanem az ügyfél/vevő, azaz a számlát befogadó fél.
  • Az e-mailen továbbított bizonylat az ügyfél/vevő számára csak akkor lesz tényleges adóügyi bizonylat, ha azt ki is nyomtatja!
  • Az e-mailen továbbított számla csupán egy távnyomtatást jelent, amit az ügyfél, a vevő végez el a számlakiállító helyett.
  • Ez azért lehetséges, mivel megszűntek a számlák nyomtatási példányszámához kapcsolódó előírások, így nem kell a számlák nyomtatási példányszámát sem sorszámozni, sem megjelölni azt a tényt, hogy eredeti vagy másolati példányt nyomtatunk.
  • Csak olyan számla létezik, melynek összes nyomtatási példánya formailag és tartalmilag is teljesen azonos, függetlenül a kinyomtatott példányszámtól.

KIHÍVÁSOK

  • A pénzügyi területen a számlák kiküldése az a terület, ahol a manuális, ezáltal lassú folyamatok az egyik legtöbb humánerőforrást emésztik fel.
  • A kimenő számlák nyomtatva vannak és postai úton kerülnek kiküldésre.
  • Jelentős emberi erőforrás és időráfordítás szükséges a nyomtatás, borítékolás és postázás folyamatához.
  • Lassú számlaátfutási idők a kiállítástól a fizetésig.
  • Magas nyomtatási és postázási költségek.
  • A számlák nem mindig jutnak el az ügyfélhez/vevőhöz.
  • Elmaradó bevételek.
  • Elégedetlen ügyfelek/vevők.
  • Annak visszakeresése, hogy az egyes számlák el lettek-e küldve, nehézkes, nem megoldott, historikus adatok nem kerülnek tárolásra.

Mentesüljön Ön is a bosszantó kihívásoktól, első lépésként jelentkezzen felmérési és konzultációs programunkra!

MEGOLDÁSUNK

  • A számlák az ügyviteli szoftverben PDF-formátumban, digitális formában kerülnek kiállításra, így nincs nyomtatási költség.
  • A kötelező NAV adatszolgáltatáshoz nyújtott adatokat használjuk az e-mailek megszemélyesítésére, és később ezek alapján lehet keresni a kimenő számlák között is a webes felületen.
  • Minden kimenő számla a rendszerbe kerül, így nincsenek elveszett számlák, a folyamat transzparens, és ezáltal követhető.
  • A számlák e-mail csatolmányként, digitálisan utaznak az ügyfélhez/vevőhöz, így gyakorlatilag nincs átfutási idő és nincsenek eltűnő számlák, azok a kiállítás napján megérkeznek.

ÜGYFÉLELŐNYÖK

  • A felszabaduló vezetői erőforrások értékteremtő tevékenységre fordíthatók.
  • Kiváltható a kimenő számlák nyomtatása.
  • Drasztikusan csökkenthetőek a nyomtatási- és posta költségek.
  • Automatizált megoldás a számlák kiküldésére.
  • Egyszerűen integrálható a legtöbb ügyviteli/ERP-rendszerhez, ezért gyorsan bevezethető.
  • Üzleti folyamatok felgyorsulása, hatékonyságnövekedés.
  • Nincs több el nem küldött számla.
  • Felhasználóbarát, könnyen használható, böngészőből elérhető felület.
  • Egyszerűen nyomon követhető a feldolgozási folyamat a státuszoknak köszönhetően.
  • A rendszer egyedi igényekre is kiterjeszthető. Az üzemeltetés támogatását és a rendszer igényeknek megfelelő testreszabását a Konica Minolta szakemberei biztosítják. 
  • A vállalat megítélésének javulása a környezettudatos számlakezelésnek köszönhetően.
 

Élvezze Ön is a digitalizációs megoldások előnyeit, első lépésként jelentkezzen felmérési és konzultációs programunkra!

INNOVATÍV MEGOLDÁSUNK MŰKÖDÉS KÖZBEN

TAPASZTALATAINK

TAPASZTALATAINK


A dokumentumok visszakeresésére fordított idő
egyes esetekben 90%-kal csökkent. 


A dokumentumok és feladatok átfutási ideje
egyes esetekben kb. 60%-kal csökkent.


Az elkallódó dokumentumok száma
egyes esetekben 2%-ra csökkent. 


A dolgozók elégedettsége
a rugalmas munkavégzés miatt nőtt.
* A vállalati szokásoktól függően.

előtte vs. utána

előtte vs. utána



MEGVALÓSÍTÁS ELŐTT

  • Számlák küldése manuálisan, papíralapon
  • Számlák nyomtatása három példányban
  • Visszakeresési nehézségek
  • Nagy helyigény az archívum számára



VS.




DIGITALIZÁCIÓ



MEGVALÓSÍTÁS UTÁN

  • Digitális számlakezelés
  • Tartalmában is kereshető PDF-ek generálása
  • Adatkinyerés (OCR) és az adatok letöltése a NAV Online Számlarendszerből a belföldi számlák esetében
  • Ellenőrzött adatok
  • Számlák hitelesítése és digitális tárolása
  • A számlák borítékolása, kiküldése sok időt vett igénybe
  • A papíron kiküldött számlák fizetése később érkezett be
  • Elkallódó dokumentumok


FOLYAMATTÁMOGATÁS

  • Teljes mértékben digitalizált folyamat
  • Hibakezelési modul
  • Adatrögzítési és -tárolási hibák elkerülése
  • Automatikus számlaküldési folyamat
  • Nincs integráció


INTEGRÁCIÓ
 

  • NAV Online Számlarendszer
  • Vállalatirányítási rendszer-integráció

KAPCSOLATFELVÉTEL

KAPCSOLATFELVÉTEL